Aviseringar
Rensa alla

Jag fick spö igårkväll..


Ämnesstartare

Nu ska jag berätta allt från början.

Vi sitter hos min polare först o dricker lite smått o pumpar musik, gör oss redo för kvällen. Medans min polare duschar sitter jag vi hans dator o snackar på msn. En kille på min lista som är känd för att vara våldsam, farlig och sinnessjuk blir vansinnig för att jag råkar vibba honom [shake] Han säger att jag ska få spö om han träffar på mig. Jag blir lite rädd först men tänker sen inte mer på det.

Vi går ner mot stan och möter upp några andra polare samtidigt som vi ölar. Lite halvfulla börjar vi gå mot en fest ute i ett bostadsområde. Där är mörkt, och lite skumt.. Stället är känt för att vara ett dåligt område.

Lite längre fram ser vi ett gäng ungefär lika stort som vårat komma mot oss, en av dom håller i något form av tillhygge men man ser inte vad det är för att det är mörkt. När vi kommer närmre ser jag vilka det är..

Den sinnessjuka killen från msn och han har alla sina minst lika farliga kompisar med sig. När han får syn på mig ryter han till "Eyy!! Du du där, kom hit!" Jag har inte mycket annat att välja på än att gå fram till honom. Jag ser fortfarande inte vad det är han håller i handen, inte förrens jag står precis framför honom...

Det var inget annat än ett sånt här fint haspelspö

Han gav mig det och log. Han sa att han redan tidigare på kvällen märkte att jag gillade fiske när jag vibbade honom.. Det visade sig alltså att han va riktigt schysst och inte alls så elak som jag trodde.


   
Citera

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahahahahahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Mobbning och Misshandel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fnisssss fnisss hihi hahah hohoho hööhöhö hähäh heheh mhmh wihoo jippi blablba lalallalaaaa [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då förväntar jag mig att du bjuder på fisksoppa på nästa UM-träff[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men gu va kul

ELLER?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

men gu va kul

ELLER?

Aa jag skrattar varenda gång jag tänker på det

Lallaren från Ibiza:

Då förväntar jag mig att du bjuder på fisksoppa på nästa UM-träff[cool]

Nä men ja ska ge er alla spö!

Pepparkaksgubbe:

fnisssss fnisss hihi hahah hohoho hööhöhö hähäh heheh mhmh wihoo jippi blablba lalallalaaaa [y]

Vill du ha spö eller?

klåparen:

[tired]

Något problem?

Wanking BC:

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEJ FLYTTA TILLBAKS MIN TRÅD TILL MOBBNING OCH MISSHANDEL!

pleeeeease.. [cute]


   
SvaraCitera

dobidamdam:

Något problem?

massa problem! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera