Aviseringar
Rensa alla

Jag förstår det inte alls ?


Ämnesstartare

En seriös fråga. Jag får jämt höra att jag är för på. Men vad säger det om de tjejer som har barn och förlovat sig, bor ihop? Är inte dom för på då? De killarna borde ju veta vad dom vill om de bor ihop med någon eller har barn med någon? Hur kommer de sig att jag inte bor ihop med någon eftersom jag vet ju vad jag vill? Ska jag se ut som en Barbiedocka och sen ligga med någon och wops bli gravid bara för att kunna vi ihop med någon? För de är dom tjejerna som oftast har bloggar eller är YouTubers som ser ut som Barbiedockor som har barn är förlovade eller bor ihop med någon. Hur kommer det sig att jag inte kan träffa en enda person som vet vad den vill? Nej jag träffar endast isolerade, ensamvargar, asociala och tråkiga personer. Jag vill ha en normal person med ett normalt liv, kompisar, jobb osv. Men jag kanske måste se ut som dessa tjejer som inte är så smarta egentligen, jag menar de ser ut som Barbiedockor, tar in ett liv i ett ostabilt liv då de är svårt med jobb och lägenheter idag, de tror att de kan se snygga sexiga ut och vill ha uppmärksamhet men tycker de är jobbigt att folk ger de uppmärksamhet och säger killar är svin? Så jag undrar nu på riktigt. Hur fan ska man göra? Inte undra på att jag inte vet när det enda jag vet är att jag är för på eller att man ska se ut som en Barbiedocka för att kunna träffa någon. Eller vara så osmart att man skaffar barn bara sådär och då ska man förlova sig och flytta ihop. Nej jag förstår inte alls detta. Någon får förklara detta för mig.


   
Citera

Att du endast träffar underliga killar beror nog mer på din sociala oförmåga än på ditt utseende. Försök att lära känna folk lite bättre innan du går längre i relationen. Barnskaffande och samboliv är en stor grej som inte ska skyndas fram. Känner du att du inte vet hur du ska bete dig så stanna upp och fråga dig själv vad du vill och försök tänka några steg framåt. Detta är väl dock lönlöst om du bara träffar "fel" killar. Försök att ställa högre krav och leta på ställen och efter egenskaper som sållar ut de du inte vill ha. 

uh känner mig som en flummig veckotidningsspalt


   
SvaraCitera

barbiedockor? nä fy fan så fult 


   
SvaraCitera