Aviseringar
Rensa alla

Jag förstör vårt förhållande!


Äsch då, tycker han får skylla sej själv, vill han ha ett vettigt förhållande och en partner som kan agera logiskt så får han väl ta och bli bög[smile]


   
SvaraCitera

Pat_01:

Och det är väl kanske så att jag är så förbannad på honom att jag tar mig frihet att bete mig som jag gör.

* applause * - du har svaret i dina egna händer [smile] Det är undertryckt ilska som får dig att reagera på saker som inte är värda att bli arg för egentligen. Det handlar om att du är rädd för att han ska svika dig - och den rädslan kan du bara komma underfund med själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

går du på konstiga p-piller?

Lite skrattretande det där. VIlka p-piller är konstigare än några andra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

går du på konstiga p-piller?

Lite skrattretande det där. VIlka p-piller är konstigare än några andra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

går du på konstiga p-piller?

Lite skrattretande det där. VIlka p-piller är konstigare än några andra?


   
SvaraCitera

Pat_01:

Lite skrattretande det där. VIlka p-piller är konstigare än några andra?

haha nämen menade mest att du kanske går på p-piller som förändrar ditt humör avsevärt.

jag gick på neovletta förut och hade den tendens att bråka med allt och alla for no reason, snäste av folk och var allmänt grinig. på den tiden skrek jag och pappa på varandra var eller varannan dag, nu efter jag bytt har vi kanske bråkat 4 ggr, och det är på 8 månader..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OJ. Sanningen är den att jag provat 2 olika sorter innan, Trinovum och Cilest men har känt mig precis som du säger, som ett nervvrak.

Och nu har jag faktiskt fått neovletta utskrivet som jag precis börjat ta, så jag får väl hoppas att jag reagerar annorlunda än dig. Haha.

För om jag är likadan på de här får jag nog överväga att strunta i p-pillerna.


   
SvaraCitera