Aviseringar
Rensa alla

jag förstörde mitt simkort idag


Ämnesstartare

osäker:

Ja jag hatar sms extra mkt 

ok vfr?
Jag hatar mer ringa, fast sms känns bara jobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ok vfr?
Jag hatar mer ringa, fast sms känns bara jobbigt

Jag gillar ringa mer faktiskt. Sms är bara konstant ångest för mig . Bästa är att prata tsms i en soffa i enrum 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

osäker:

Jag gillar ringa mer faktiskt. Sms är bara konstant ångest för mig . Bästa är att prata tsms i en soffa i enrum 🙂

tycker sms är lättast, men har ångest för det. ringa är roligare men tycker bara om det med vissa som jag känner eller kommer bra överens med. alltid lättast i verkligheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Föredrar mail, då förväntas man inte svara onödigt snabbt. Svarar iofs sällan på sms heller så..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm, hatar mobiltelefoner. 

har haft en halvtrasig nokia-knappmobil hur länge som helst vars primära syfte var att finnas till hans när jag behövde avreagera mig genom att slänga något i marken.

fick en samsung galaxy trend i födelsedagspresent av min mamma med förhoppningen att jag kunde höra av mig/svara henne lite oftare. dåligt spenderade pengar. 

får panik av alla dessa appar en "ska" ha. jag har en helvetes massa människor som vill ha uppmärksamhet på snapchat eller vafan det heter, jag har tusen jävla sms-gruppkonversationer som aldrig diskuterar något vettigt osv osv.
bad aldrig om detta. 
hatar mänskligheten. 
hatar att folk blir arga när jag inte svarar på samtal/inte svarar tillräckligt fort på sms. jag kanske inte vill?!?? kanske bara vill vara ifred lite????? 

finns inget som upprör mig så mycket som smarta telefoner, tror jag. denna ständiga hets att vara uppkopplad dygnet runt dödar mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

tycker sms är lättast, men har ångest för det. ringa är roligare men tycker bara om det med vissa som jag känner eller kommer bra överens med. alltid lättast i verkligheten.

Jo. Därför smsa suger. 


   
SvaraCitera