Aviseringar
Rensa alla

jag ger aldrig upp


Ämnesstartare

aristoteles:

Vill ha dig kvar på pungdomar ju[blush]

[blush][blush]

Dold text: okej då får behålla 1 hörn av um då


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

okej då får behålla 1 hörn av um då

Tack drottning japanis[blush]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

hmm. fast din pläd hade jag tänkt ha i hallen....

du får ta den där filten med malhål i istället!

Jo det är klart..den behövs ju i hallen. Tänkte inte på det. Tar gärna den andra, den har fint mönster. Det man ser utav fortfarande ser utav mönstret vill säga. Men jag klagar inte, vill absolut inte vara till besvär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Tack drottning japanis[blush]

*kung
d är ok[cool]

El Guaje:

Jo det är klart..den behövs ju i hallen. Tänkte inte på det. Tar gärna den andra, den har fint mönster. Det man ser utav fortfarande ser utav mönstret vill säga. Men jag klagar inte, vill absolut inte vara till besvär.

det låter bra! den får du!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

det låter bra! den får du!

Du är snäll du! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Du är snäll du! [cute]

i know[cool]

Dold text: är nu ot i min egna tråd
kmmr du på um-träff1?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Dold text: är nu ot i min egna tråd
kmmr du på um-träff1?

Vilken utav dem? Tycker det skrivs om träffar överallt, har ingen koll. Den i Stockholm i Juli? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Vilken utav dem? Tycker det skrivs om träffar överallt, har ingen koll. Den i Stockholm i Juli? [surprised]

ah precis![crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ah precis!

Är faktiskt lite sugen. Får se hur det ser ut när det närmar sig. Men har jag inget för mig då och det kan lösa sig med resa och boende så visst! Men vi får se. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Är faktiskt lite sugen. Får se hur det ser ut när det närmar sig. Men har jag inget för mig då och det kan lösa sig med resa och boende så visst! Men vi får se. [smile]

skriver upp dig på kanske då![wink]

Dold text: nä, men, vore kult om du kom[crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

skriver upp dig på kanske då!

Hehe gör det om du vill, ju längre listan är desto bättre är det väl, tror jag! Kanske kan skrämma bort en och annan om jag står på en sån också. [bigsmile]

Blivande_japan:

Dold text: nä, men, vore kult om du kom

Ska försöka. Vore kul att komma. Finns mycket trevligt folk här som vore kul att träffa. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Hehe gör det om du vill, ju längre listan är desto bättre är det väl, tror jag! Kanske kan skrämma bort en och annan om jag står på en sån också. [bigsmile]

har gjort redan[blush]
ofta du skulle skrämma bort ngn??? har du fiender..?[surprised]

El Guaje:

Ska försöka. Vore kul att komma. Finns mycket trevligt folk här som vore kul att träffa. [smile]

vore coolt att träffa dig! du verkar va en intressant person[crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ofta du skulle skrämma bort ngn??? har du fiender..?

Hehe vet inte. Kanske! Nej men det finns väl alltid nån som stör sig. [bigsmile]

Blivande_japan:

vore coolt att träffa dig! du verkar va en intressant person

Tack detsamma! Ska göra vad jag kan för att komma, tror inte jag har nåt inplanerad då men får se hur det ser ut om ett par veckor. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Hehe vet inte. Kanske! Nej men det finns väl alltid nån som stör sig. [bigsmile]

hmm jo, iofs[crazy]

El Guaje:

Tack detsamma! Ska göra vad jag kan för att komma, tror inte jag har nåt inplanerad då men får se hur det ser ut om ett par veckor. [smile]

nice![crazy]


   
SvaraCitera

du gillar dolda texter


   
SvaraCitera