Aviseringar
Rensa alla

Jag gillar en tjej i min klass, kanske.


Ämnesstartare

Hej!
Det är så att jag går 1a ring i gymnasiet, det går en tjej i min klass som jag har blivit jätte kär i. Bara det att det finns några problem, hon visar mig jätte blandade känslor, ibland kan det gå en dag utan att hon gör något mer än hälsar och pratar väldigt lite, medans andra dagar så tar hon på mig mycket och säger att jag är gosig och söt och kramar mig jätte mycket och sånt. Det är verkligen blandat. Ett annat problem är att (pinsamt att säga då hon är en jätte snäll person) det absolut ENDA jag gillar med henne är hennes ögon, jag är inte "kär" i hennes personlighet eller något sådant. Det ENDA jag gillar hos henne är hennes ögon och de är så otroliga att jag inte kan beskriva det, blir mer kär varje gång jag ser eller tänker på de. Vad ska jag göra? Det gör ont och jag vet inte om hon är seriös när hon håller på sådär med mig. Jag vet inte vad jag ska göra.


   
Citera

Heter hon Lucia?


   
SvaraCitera

aw


   
SvaraCitera

jag. gillar. dig.


   
SvaraCitera

Nachac:

Heter hon Lucia?

det är leskigt


   
SvaraCitera

Deadnocturne:

det är leskigt

Vad?


   
SvaraCitera

Nachac:

Heter hon Lucia?

mina bilder i huvet med lucia som skär ut sina ögon och så...


   
SvaraCitera

Cutta ut dom da och förvara dom i en liten ask så du kan titta på dom när du vill [smile]


   
SvaraCitera

Ladrex:

det absolut ENDA jag gillar med henne är hennes ögon, jag är inte "kär" i hennes personlighet eller något sådant. Det ENDA jag gillar hos henne är hennes ögon och de är så otroliga att jag inte kan beskriva det

Jag känner igen mig... Är väldigt attraherad av folks ögon, vilket ibland känns för mycket... för svårt... Ögon är magiska

Ladrex:

Vad ska jag göra? Det gör ont och jag vet inte om hon är seriös när hon håller på sådär med mig. Jag vet inte vad jag ska göra.

kan nog igentligen inte hjälpa dig då jag aldrig blivit lekt med sådär, men om det hade varit jag så hade jag föröskt fråga personen om den ville ha något seriöst med en själv eller om den bara skulle fortsätta att tease en och isåfall säga till personen att det är jobbigt. Inte säker på att detta är en bra lösning dock...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grejen är den att hon är i min kompis krets i klassen, jag kommer gå 2½ år med henne nu i skolan jag skulle inte kunna klara av att säga sådär och sedan se henne varje dag i skolan efter det. Och sant som du säger, jag gillar jätte många ögon men hennes är underbarast. En annan sak är att jag inte vill att hon slutar jag skulle bara sakna det efteråt, men det känns lite falskt jag vet inte.


   
SvaraCitera

Man har inte ihop det med klasskamrater. [no-no]


   
SvaraCitera

Verkar dumt att bara gilla en person på grund utav dennes ögon. Du skulle troligen tröttna relativt fort om ni nu väl blev ihop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkowich:

Verkar dumt att bara gilla en person på grund utav dennes ögon. Du skulle troligen tröttna relativt fort om ni nu väl blev ihop.

Men grejen är den att det är så komplicerat att förklara, hennes ögon gör att jag liksom blir kär i hela henne fast när jag har tänkt efter så är det hennes ögon/ansikte jag gillar så otroligt mycket, mest ögonen. Det känns som att det räcker för hon är verkligen underbar på det sättet fast jag får ett sånt blandat budskap, några tjejer som kan ge tips på vad hon tänker?


   
SvaraCitera

Ladrex:

en. Det känns som att det räcker för hon är verkligen underbar på det sättet fast jag får ett sånt blandat budskap, några tjejer som kan ge tips på vad hon tänker?

Tyvär kommer du nog inte få något vettigt svar, ingen person beter sig likadant som en annan. Kolla bara hur hon beter sig mot andra killar eller tjejer och jämför med hur du upplever henne när hon är vid dig. Men var kritisk så du inte får falska förhoppningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkowich:

Kolla bara hur hon beter sig mot andra killar eller tjejer och jämför med hur du upplever henne när hon är vid dig. Men var kritisk så du inte får falska förhoppningar.

Jo jag har vart kritisk och tänkt precis som du sa, hon pratar inte så mycket med de andra killarna, hon är mer kortfattad och sånt med de, ingen annan som känt någon liknande person/vart i liknande situation? Ska iallfall lägga mig nu.


   
SvaraCitera