Aviseringar
Rensa alla

Jag gillar en tjej men vet inte hur jag ska göra för att hon ska tycka om mig


Ämnesstartare

Hej

jag har blivit kär/gillar en tjej i skolan (jag går i åttan) jag går i 8d och hon går i 8b men i 6an så gick vi i samma klass och jag har tykt om henne sedan 6an men inte vågat frågat om relation, vi känner inte varandra så jag skulle gärna vilja vet hur jag ska göra jag är väldigt blyg av mig pratat med henne på fb men hon har sagt där att hon inte är intresserad av mig men i verkligheten så har jag märkt att hon inte vågar titta på mig och inte jag heller men jag undra hur ska jag göra för att hon ska bli intresserad hon svarar mig inte på fb så är hon blyg för mig elr rädd någon kunnig som vill hjälpa mig kommer förklara tydligare i forumet

tack på förhand


   
Citera

om hon sagt att hon inte är intresserad av dig o dessutom inte kollar på dig verkar det ju inte finnas något alls att bygga på.

Lär känna henne försök att bli hennes vän o visa vem du är din personlighet ovs, så har hon något hon kanske kan li intresserad av, man blir ju inte intresserad ba för att den andre är det


   
SvaraCitera

använd inte facebook prata med henne på riktigt, ett hej kan ju vara en bra början.

det är bara och köra på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok det ska jag försöka göra men jag är väldigt blyg och hon sa att hon är inte intresserad men när vi får ögonkontakt så vänder vi bort blicken och när hon ser mig som jag har läst så pillar hon med håret och när hon sitter ner så har hon fötterna mot mig så tror ni att hon kanske vill bli tillsammans det va det jag menad oatsreuvaue


   
SvaraCitera

Jag gick i C i högstadiet. Det fanns A-D [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vad har detta att göra med det

jag vill ha seriösa svar


   
SvaraCitera