Aviseringar
Rensa alla

Jag gillar inte att festa


Ämnesstartare

I dagens samhälle verkar festande vara något som ska ingå i ungdomen. Men jag har aldrig tyckt det varit kul.. Jag föredrar lugna middagar där alkoholkonsumtionen är låg och jag slipper vakna med huvudvärk dagen efter.

Det svåra är att jag går på en skola(gymnasie) där folket festar väldigt mycket. Känns som folk ser mig som lite torr och tråkig bara för jag inte gör det..

Känner mig lite "utanför" och det känner mig tråkig, fast jag inte alls tycker mitt liv är tråkigt..

Någon som känner igen dig?


   
Citera

glorious:

Någon som känner igen dig?

händer hela tiden, folk ba tja![blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sig** haha


   
SvaraCitera

glorious:

fast jag inte alls tycker mitt liv är tråkigt..

Då är det väl lugnt? Gör det du vill bara.


   
SvaraCitera

glorious:

Någon som känner igen dig?

Jag gillar inte heller att festa speciellt mycket. Säg till dina kompisar att du inte känner för att festa så ofta och fråga om de har lust att hitta på något annat istället. Du ska givetvis inte festa när du inte tycker att det är kul, då försvinner ju hela vitsen liksom. [y]


   
SvaraCitera

Tickstart:

händer hela tiden, folk ba tja!

[bigsmile]


   
SvaraCitera

glorious:

Någon som känner igen dig?

Jag festar inte, har överlevt ändå. Men ah, känner igen mig lite [crazy]


   
SvaraCitera

inget jag är vidare förtjust i heller 


   
SvaraCitera

du behöver inte festa för att vara rolig!


   
SvaraCitera

Vet hur det är. Typ alla jag känner ska alltid festa och jag vill inte så känner mig ofta utanför, tycker det är så frutansvärt tråkigt. 


   
SvaraCitera

kan inte dansa. dessutom blev jag alltid nobbad av tjejer när det var dags för skoldanser. sånt tar hårt på ens sk manlighet.


   
SvaraCitera
SOMBI

Det du faktiskt kan göra, och som jag själv skulle ha uppskattat nu, och i tidigare år, är ju att komma med förslag till andra aktiviterer t.ex bio, bowling, träning, filmkvällar med MASSA godis och läsk, spa osv. 

Det kanske är svårt i gymnasiet när alla verkligen vill festa och växa och träffas och vara populära och förlora oskulden och vara snygga och vara crazy och fulla. Det ovanför kanske är lättare när dina kompisar har lekt av sig. Eller så går det ju faktiskt att göra både och.   


   
SvaraCitera

glorious: Jag föredrar lugna middagar där alkoholkonsumtionen är låg och jag slipper vakna med huvudvärk dagen efter.

Är likadan. Mår bara dåligt av alkohol och avskyr verkligen att vara bakis. 


   
SvaraCitera

Gör de du vill? Är inget fan utav hemma fester så har skitit i det, nu när ja fyller år dock lär de bli att testa nattlivet och se om det är roligare! 


   
SvaraCitera

Festar inte, lider inte.


   
SvaraCitera