Aviseringar
Rensa alla

Jag gillar min chef!


Ämnesstartare

Känns hemskt, särskilt med tanke på att jag Fas 3-ar och blir utnyttjad som gratis arbetskraft, men kan liksom inte tycka illa om mina chefer - trots att de även är ägare till företaget (eller ja, är en liten krog - antar att banken äger större delen av företaget).

De är bara så... Härliga. De första chefer jag haft som jag inte velat strypa i sömnen typ. Misstänker dock att det kan ha att göra med att de i första hand knegar där "som vem som helst", men men.


   
Citera

Tänk om din chef hänger här? [chocked][chocked][chocked][chocked][chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar också min chef. har iofs aldrig jobbat gratis, vet inte hur jag skulle känna för min chef om jag gjorde det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar min med... han brukar ju trotts allt bli skitigare än alla oss andra [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har iofs aldrig jobbat gratis, vet inte hur jag skulle känna för min chef om jag gjorde det.

Det lustiga är att när jag var anställd senast, fick jag så lite lön att Soc var högre - mao, jag gratisarbetade då med. På min Fas3 får jag iallafall gratis gott restaurangkäk, och får med mig massa mat hem då och då, så tjänar långt mer ekonomiskt på att vara gratisarbetare än lönearbetare just nu.

Macktorsken:

Tänk om din chef hänger här? [chocked][chocked][chocked][chocked][chocked]

Då får han ta det som en komplimang 🙂 Tror dock inte han kan svenska bra nog för att orka med internetforum, plus han är inte ungdom.


   
SvaraCitera

KingGurka:

Då får han ta det som en komplimang

Han kanske avskyr det! Hans image blir förstörd.

KingGurka:

Tror dock inte han kan svenska bra nog för att orka med internetforum

Svårt att vara chef utan att kunna svenska, fast förmodligen så funkar engelska lika bra


   
SvaraCitera

Gz dude! Nojar ofta över att ska behöva jobba med människor som är svåra att komma överrens med, man vill ju helst bara trivas [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske gillar dig också = du får 1 jobb? [wink][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

så tjänar långt mer ekonomiskt på att vara gratisarbetare än lönearbetare just nu.

det är ju positivt iaf! fattar inte det där med faserna riktigt.


   
SvaraCitera