Aviseringar
Rensa alla

Jag glömmer inte bort saker


Ämnesstartare

Och det ställer tydligen till problem, eftersom personer som jag har träffat typ glömmer bort det. eller något.... jag fattar inte hur ni andra fungerar, hur lätt glömmer ni bort saker? Tardig


   
Citera
Ämnesstartare

Jag brukar minnas saker om er, saker som inte ens ni minns om ersjälva. Hur borta är ni egentligen jag faattar alvarligt talat inte Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åhhh kan jag inte bara får glömma allt? Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men åh Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Under tiden jag är bäng så blir jag väldigt glömsk ibland, kan glömma bort helt plötsligt vad jag gjorde, och typ någon gång när jag bakat så under tiden det har jäst eller stått i ugnen har jag börjat göra något annat för att jag glömt bort att jag bakar, kom på i duschen en gång att jag hade vaniljbullar i ugnen (det gick bra, brände dom inte så farligt) drygaste är nog när jag glömmer bort vem en karaktär är i en film, eller när jag tänkt ut något riktig bra eller smart och sen glömmer bort vad det var 
hmmmmm låter inte så bra, men de sker inte hela tiden


   
SvaraCitera

ndrade också detta igår, en mamma i stallet var JÄTTEFÖRVÅNAD över att min häst gick i samma hage som hennes ponny och jag fick typ spela med lite för eh 10 dagar senare gick hon och jag ner till hagen och släppte ihop hästarna och då hade hon koll. Började fundera på om hon hade en tvillingsyster eller nåt pga så himla bisarr händelse

U


   
SvaraCitera
reben

brukar oxo minnas saker som är helt onödiga men glömmer bra saker.

du måste va grym i skolan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Men åh Ledsen

Ledsen

FruLiten:
Under tiden jag är bäng så blir jag väldigt glömsk ibland, kan glömma bort helt plötsligt vad jag gjorde, och typ någon gång när jag bakat så under tiden det har jäst eller stått i ugnen har jag börjat göra något annat för att jag glömt bort att jag bakar, kom på i duschen en gång att jag hade vaniljbullar i ugnen (det gick bra, brände dom inte så farligt) drygaste är nog när jag glömmer bort vem en karaktär är i en film, eller när jag tänkt ut något riktig bra eller smart och sen glömmer bort vad det var 
hmmmmm låter inte så bra, men de sker inte hela tiden

aha jobbigt. Ledsen

reben:
brukar oxo minnas saker som är helt onödiga men glömmer bra saker.

du måste va grym i skolan

aha, men du angående din medicin. vad är det värsta som kan hända om du får hjälp att sluta ta den? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag glömmer dock typ aldrig om jag sagt eller gjort något dumt eller mindre bra, fyfan kan va ångest för småsaker jag gjorde redan som.barn liksom 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spela dum och/eller kom ihåg att människor kan känna sig obekväma av att du kan recitera deras fullständiga personuppgifter ett halvår efter att ni senast sågs. själva minnet är ju ofarligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ett ganska konstigt minne tror jag, för det första har jag sämst lokalsinne om inte jag gått där flera gånger, sen glömmer jag lätt bort om jag har läxor. Men eftersom jag lätt kommer ihåg faktan om läxan på lektionen går det bra ändå, HAHA! Sen kommer jag oftast ihåg dåliga och bra saker som har hänt mig under mitt liv och glömmer typ alltid bort saker som folk säger att jag ska komma ihåg... 🙁


   
SvaraCitera
reben

space: aha, men du angående din medicin. vad är det värsta som kan hända om du får hjälp att sluta ta den?

utsättningssymtomen verkar inte så kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

utsättningssymtomen verkar inte så kul

vad är dom??


   
SvaraCitera
reben

space:

vad är dom??

jobbiga grejor


   
SvaraCitera