Aviseringar
Rensa alla

Jag gråter för mänskligheten :'(


Ämnesstartare


   
Citera
Ämnesstartare

Jag vill typ bara gråta (helt allvarligt) Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PrinceK:

va var de för bild?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: va var de för bild?

Det är ingen bild. Det är ett hundslagsmål, arrangerat av människor.  :-´(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var redan var på ett dags utrota mänskligheten humör... Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu förstår ni varför jag är rädd för sådana varelser, man vet aldrig vilka psykopater som har uppfostrat dem. 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Nu förstår ni varför jag är rädd för sådana varelser, man vet aldrig vilka psykopater som har uppfostrat dem. 🙁 

Samma här.
När jag själv är ute och går och måste passera en sån hund, tar jag en omväg ner i diket.Har jag min hund med mig, då vänder jag på klacken omgående.Livrädd, man vet aldrig vem tölpen är som håller i kopplet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Samma här.
När jag själv är ute och går och måste passera en sån hund, tar jag en omväg ner i diket.Har jag min hund med mig, då vänder jag på klacken omgående.Livrädd, man vet aldrig vem tölpen är som håller i kopplet.

Betydligt tryggare ändå om ett koppel finns, här går alla människor med sina hundar lösa.. Allt från ofarliga taxar till rottweilers... Taxarna är jag inte jätterädd för, men tkr fortfarande det e läskigt när dom kommer fram till en och försöker hoppa upp på mig 🙁 De stora hundarna skall vi inte tala om, de undviker man ju så gott det går.. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då ska vi inte tala om när deras inkompetenta ägare kör sin vanliga "han är snäll" "han vill bara hälsa" tänk om man själv inte vill hälsa då!

När jag var yngre och något av en pussy brukade jag oftast ta omvägar om jag stötte ihop med en sån. Nu är jag jävligt trött på det och går bara fram och laddar för att eventuellt ge hundägaren en redig jävla utskällning. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"The planet is fine. The people are fucked."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå inte in på Flashbacks underform "Mondo, Gore och Bizzare" bara. Då lär du tappa hoppet totalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hundar som uppfostrats till kamp är oftast inte aggressiva mot människor eller rastas ute på stan, så koncentrera er på att vara rädda och arga på avskum som utnyttjar dem istället.
Blir så jävla ledsen och arg på hur vidriga människor är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min förra sambo hade en amstaff, och den gjorde aldrig någon illa och var mycket snäll. Niklas, som hunden hette, blev överfallen av en katt som liten så fick operera bort ena hans öga, vilket gjorde att han såg mer ut som en kamphund. Folk vände sig också för honom, trots att han aldrig skulle skada någon
41958823361725339961010.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helvetes satans pissnissar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Min förra sambo hade en amstaff, och den gjorde aldrig någon illa och var mycket snäll. Niklas, som hunden hette, blev överfallen av en katt som liten så fick operera bort ena hans öga, vilket gjorde att han såg mer ut som en kamphund. Folk vände sig också för honom, trots att han aldrig skulle skada någon
41958823361725339961010.jpg

Åh nusse. Minns honom. Har blivit så sugen på att skaffa hund denna sommar men det är ju så mycket jobb och jag kommer inte att ha råd med ett djur till, men den största anledningen är väl Stella. Samt att jag tycker att hundar ska has av riktiga friluftsmänniskor som skuttar runt med dem hela dagarna.


   
SvaraCitera