Aviseringar
Rensa alla

JAG HADE TRÅKIGT OCH GJORDE ETT YOUTUBEKLIPP!!!


Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Förensligandet i det egentliga Västerbotten var det visst. Men det är samma huvudkaraktärer om jag fattat rätt.

aa han sa ju 'morfar' så det var väl pojken som 'kittlade i baken''
mycket skum scen som målas upp verkligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Förensligandet i det egentliga Västerbotten var det visst. Men det är samma huvudkaraktärer om jag fattat rätt.

Ja, det är en trilogi med samma karaktärer (morfar och pyret). De heter: äldreomsorgen i övre kågedalen, förensligandet i det egentliga västerbotten och hebbershålsapokryferna.

Det två första böckerna har ju kommit i en nyutgåva nu så du borde passa på att läsa dom innan de försvinner igen!
Image

Så fin framsida [love]

Vill även läsa hans bok "Att hata allt mänskligt liv" [blush]

oatsreuvaue:

handlar den om äldrevårdens hemska sidor? eller en inblick eller hum?

Den handlar typ om en kille som har en bögincestrelation med sin morfar och hans kompisar. Boken är sjukt cool på väldigt många sätt, har inte läst den själv då den varit väldigt svår att få tag i (förrän nu) men har haft någon besatthet kring boken och kan väldigt mycket om den.

oatsreuvaue:

aa han sa ju 'morfar' så det var väl pojken som 'kittlade i baken''

I den scenen som är i klippet har han sex med sin morfars kompis Ernst :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Av det jag vet om författaren så är han både väldigt intelligent och väldigt språkligt begåvad och dessa böcker grundar sig i en djupt rotad misantropi snarare än att bara vara äckliga för sakens skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
Fint citat från boken... Tänker fan beställa den idag [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Den handlar typ om en kille som har en bögincestrelation med sin morfar och hans kompisar. Boken är sjukt cool på väldigt många sätt, har inte läst den själv då den varit väldigt svår att få tag i (förrän nu) men har haft någon besatthet kring boken och kan väldigt mycket om den.

låter ju nice ja :◊
varför har den varit svår att få tag på btw? bannad? om de bannar böcker än
borde de ha slutat med, trams.

Chi Huang Ti:

I den scenen som är i klippet har han sex med sin morfars kompis Ernst :$

hahah jag vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

hihihi

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

varför har den varit svår att få tag på btw? bannad?

Jaa, har för mig det i alla fall [sad] massa bibliotek tog bort den pga upprörda människor om jag minns rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Jaa, har för mig det i alla fall massa bibliotek tog bort den pga upprörda människor om jag minns rätt.

männsiskor ska alltid vara upprörda av allting :ß


   
SvaraCitera