Forumet - Jag har...

Jag har...

179 0 26

Spana också in:

Sara Har Kiwi:

DET om något är fan addictive. OCH pucko! Är livrädd för pucko. Har man väl börjat är det svårt att sluta.

Nutella alltså. Oooh måste verkligen ha. Men det är inge bra men man kanske kan träna extra mycket, eller något.

Jag var också beroende av pucko förut men sen hade jag glömt en flaska pucko i mitt rum i någon vecka eller två. När jag sedan skulle hälla ut den så var det stora geléklumpar som åkte ut. Det fick mig att sluta dricka.
agitation:

Nutella alltså. Oooh måste verkligen ha. Men det är inge bra men man kanske kan träna extra mycket, eller något.

Mhm. Jag brukar lösa det som så att det antingen blir lördagsgodis eller nutellamackor!

agitation:

Jag var också beroende av pucko förut men sen hade jag glömt en flaska pucko i mitt rum i någon vecka eller två. När jag sedan skulle hälla ut den så var det stora geléklumpar som åkte ut. Det fick mig att sluta dricka.

Tror den historian just hjälpte mig i mitt beroende. EIWIWIEIEIWIEIWIEIWEIIEIWIEIWEI!!
velociped:

lugnt nu guzzen, har käkat müsli och druckit varma koppen. fett hardcore måltid.

åhhhh, müsli i mitt [love]

BLODÅDRA:

mår illa av äckelchips

varför blir det alltid så?!?! jag brukar få värsta chipscravingsen och sedan när man kommer på sig själv med att ha ätit typ mer än halva påsen tänker man "fyfan, vad äckligt!" och vill spy?