Aviseringar
Rensa alla

Jag har aldrig varit kär i någon


Ämnesstartare

Varför tror du det är så? Är jag för bra för vanliga dödliga eller är jag helt enkelt för känslokall för att kunna älska någon?


   
Citera
Ämnesstartare

Oj den här blev ju seriös, den behöver inte va i klotter. Flytta.


   
SvaraCitera

Uh, har inte heller varit kär nån gång. Vet inte vad det beror på. Har väl unrealistic expectations in men eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för bögigt att vara kär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För känslokall tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man älskar inte vem som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

för bögigt att vara kär

A typ så...

Asegli:

Man älskar inte vem som helst.

Nä men någon borde man väl kunna älska?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum X/Klotter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske, liksom jag, är väldigt kräsen. Vad jag kan åminna mig har jag bara varit kär på riktigt en gång, i högstadiet, och det gick över.

Känns som om det finns så många härliga människor, så det krävs att hon helt enkelt är perfekt (i mina ögon) för att man ska bli ihop med henne eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Nä men någon borde man väl kunna älska?

Du har bara inte träffat denne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Känns som om det finns så många härliga människor, så det krävs att hon helt enkelt är perfekt (i mina ögon) för att man ska bli ihop med henne eller så.

Mmm så brukade jag tänka innan. Nu skulle jag nöja mig med mindre dock, vill bara ha någon trevlig och fin prick som man kan mysa med, behöver inte va perfekt.

Känns som att man hamnar efter i den sociala utvecklingen lite om man aldrig är tillsammans med någon. Tänk så träffar du den perfekta partnen och så har du aldrig haft ett seriöst förhållande och vet inte hur man gör. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Innan tänkte jag att man inte behövde leta aktivt utan en partner utan att man bara skulle träffa denna i vardagen och så skulle man bli kär. Nu är jag inte så säker på det längre. Borde jag börja hänga på nån jävla kontaktsida eller vad? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var flera år sedan jag var på dejt. Jag vet inte hur man beter sig då...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Mmm så brukade jag tänka innan. Nu skulle jag nöja mig med mindre dock, vill bara ha någon trevlig och fin prick som man kan mysa med, behöver inte va perfekt.

Ah. Men sånt behöver man ju varken vara kär eller ihop för.

Zwift:

Känns som att man hamnar efter i den sociala utvecklingen lite om man aldrig är tillsammans med någon. Tänk så träffar du den perfekta partnen och så har du aldrig haft ett seriöst förhållande och vet inte hur man gör. [tard]

Finns inget "hur man gör" tycker jag, eftersom alla relationer är unika. Tror ingen har koll från början, oavsett hur många man har varit ihop med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Ah. Men sånt behöver man ju varken vara kär eller ihop för.

Jo men vill va kär alltså, inte bara ligga.

Nachac:

Finns inget "hur man gör" tycker jag, eftersom alla relationer är unika. Tror ingen har koll från början, oavsett hur många man har varit ihop med.

Okej, kanske är sant iofs...


   
SvaraCitera