Aviseringar
Rensa alla

Jag har bestämt mig. HJÄLP MIG!


Ämnesstartare

Xuzkie: Det finns bara två ställen som gäller i Norrland och det är Kalix och Haparanda / Tornio-älven.

Det var rätt fint i haparanda när jag var där. Dom har ett stort Ikea också om jag minns rättMycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Det var rätt fint i haparanda när jag var där. Dom har ett stort Ikea också om jag minns rättMycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera

Karesuando så långt du kan komma norr ut i Sverige. Jobba kan du göra på distans eller hemifrån t.ex. e-handel eller dylikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

Hjärta

Eller är du en umare därifrån som jag känner men som bytt användare?Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Räcker det med två år på fhs för att komma in på uni? Kolla boende innan du åker dit! Hemlös i Norrland är nog en dokusåpa du inte vill vara deltagare i.

Aa om man har gått 1 år på gymnasie innan. På den fhs jag går på kan man läsa exempelvis svenska 2 & 3 pararellt om det är ont om tid, ska göra dt nästa läsår. Får ej gå fler än 2 år heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Karesuando så långt du kan komma norr ut i Sverige. Jobba kan du göra på distans eller hemifrån t.ex. e-handel eller dylikt.

Poängen är ju att träffa så mkt människor som möjligt och lära känna en hel gemenskap, det gör man väl enklast genom socialt arbete exempelvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Eller är du en umare därifrån som jag känner men som bytt användare?Skeptisk

.... Har haft andra användare sedan 2007-2012 eller något. Men känner inte dig mer än lite här på UM Galen 
  Kommer du ifrån Haparanda?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

.... Har haft andra användare sedan 2007-2012 eller något. Men känner inte dig mer än lite här på UM Galen 
  Kommer du ifrån Haparanda?

Nä, var tillsammans med en umare där för några år sen, men har inte varit där så mycketGalen
Vi bodde på nån tågstation som blivit omgjord till ungdomsgård eller nåt xD


   
SvaraCitera

S3ON: det gör man väl enklast genom socialt arbete exempelvis.

Man kan få de genom annat också t.ex. vara aktiv i lokala föreningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Man kan få de genom annat också t.ex. vara aktiv i lokala föreningar.

Har du några förslag? Tänker inte gå med i ngt politiskt parti. 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

http://www.karesuando.se/foreningar/forening.htm

tråkiga jävla föreningar det där.  

kan tänka mig föreningar som har med skidåkning att göra. 

men vill helst livnära mig på så vis. typ arbeta som pistmaskinsförare lr ngt i en mindre community (de med olika arbetsuppgifter i ett specifikt skidsystem)


   
SvaraCitera

S3ON:

tråkiga jävla föreningar det där.  

kan tänka mig föreningar som har med skidåkning att göra. 

men vill helst livnära mig på så vis. typ arbeta som pistmaskinsförare lr ngt i en mindre community (de med olika arbetsuppgifter i ett specifikt skidsystem)

Skidlärare, Åre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Skidlärare, Åre

gillar inte att arbeta med barn 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte för att jag har gjort d men nä tack 


   
SvaraCitera