Aviseringar
Rensa alla

jag har blivit gosig och snäll


Ämnesstartare

allt är så himla sjukt ibland tror jag att jag är 2 år yngre och att saker som hände för längesedan var nyligen. en vän som jag träffade idag fick mig att verkligen känna mig så. confusion -_-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

POPKORN: jag fattar, på riktigt, på vilket sätt du menar. för sådär är aslätt att göra i vissa sammanhang då man inte riktigt vet vad man vill säga men det finns en massa tankar ändå som vill ut. mm gör som du känner för tycker jag

POPKORN: :O
har ingen tidsuppfattning eller någonting över huvud taget. jag bara flyter fram i luften.

finns inget bra jag kan svara just nu men tack för att du förstår, ska nog ta o sova nu faktiskt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

POPKORN: allt är så himla sjukt ibland tror jag att jag är 2 år yngre och att saker som hände för längesedan var nyligen. en vän som jag träffade idag fick mig att verkligen känna mig så. confusion -_-

har du inte träffat vännen på 2 år eller var ni mest då osv sånt kan ju förklara fast ibland är man bara fucked up helt enkelt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

har du inte träffat vännen på 2 år eller var ni mest då osv sånt kan ju förklara fast ibland är man bara fucked up helt enkelt

ja ungefär så. bara träffats korta stunder men inte på riktigt. jag vet inte ååååh känner som YOU SPLIT THE NIGHT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sov gott 

jag ska vara vaken forever för jag vet inte vad jag ska gööra orkar aldrig vakna vill inte. vill åka till sthlm men kan inte för oats kommer när som helst hit och då måste hon sova hemma hos mei.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAG SAKNAR ER MAX OCH GUGGE :'( <3 
*om ni ser det här*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och fy vad jag tycker om er supply och rävpojken 

ni är så himla underbara och roliga fina bra bäst ok ska sluta nu men så ni vet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp är också asbra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och livtrasir såklart väldigt bra också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

POPKORN:
JAG SAKNAR ER MAX OCH GUGGE :'( <3 
*om ni ser det här*

Hjärta


   
SvaraCitera