Aviseringar
Rensa alla

jag har börjat få känslor för en tjej i min skola


smosha
Ämnesstartare

jo jag har fått känslor för en tjej som jag tycker är snygg hon brukar kolla på mig ibland jag kollar också sen ler vi när jag brukar vara med mina kompisar så är hon med sina vi brukar se varandra i korridoren hela tiden. vi känner varandra ganska bra. ska jag börja snacka med henne kan någon ge tips på vad jag kan fråga eller snacka om. hon är skit söööööööt 


   
Citera

Hej på dig! Tänker börja med att fråga hur gammal du är. Du kanske ska börja med att skiva med henne på Facebook, kik eller liknande, så att ni känner varandra lite bättre. Sen kan ni börja prata i skolan, fråga vad hon gjort i helgen, vad hon ska göra idag eller hur hon mår. Använd fantasin och fråga det som kommer upp i huvudet, om hon är intresserad av dig så hoppas hon på att ni ska prata så mycket som möjligt.


   
SvaraCitera

Adda henne på msn


   
SvaraCitera

Börja snacka med henne spontant.


   
SvaraCitera

Stekaren:
Adda henne på msn

Finns ju inte längre.


   
SvaraCitera

Men om ni känner varandra ganska bra så är det väl bara att prata med henne. Fråga hur helgen har varit eller något.

Also: don't shit where you eat.


   
SvaraCitera

Ludwig van Beethoven:

Finns ju inte längre.

Påminn mig inteGråter


   
SvaraCitera
sussi

Stekaren:
Adda henne på msn

MSN ????? 


   
SvaraCitera

smosha:
jo jag har fått känslor för en tjej som jag tycker är snygg hon brukar kolla på mig ibland jag kollar också sen ler vi när jag brukar vara med mina kompisar så är hon med sina vi brukar se varandra i korridoren hela tiden. vi känner varandra ganska bra. ska jag börja snacka med henne kan någon ge tips på vad jag kan fråga eller snacka om. hon är skit söööööööt 

Lol är du gay?


   
SvaraCitera

sussi:

MSN ????? 

Sluta få mig att känna mig gammal...


   
SvaraCitera