Aviseringar
Rensa alla

Jag har en sak att erkänna [sad]


Ämnesstartare

Jag bor i en lägenhet fylld med tusentals katter. Mer än hälften är missbildade då jag inte kastrerat en enda och de är väldigt syskonkära.

Dessutom mår alla skit för jag har aldrig letat fel på dem. Jag ger dem också dålig mat från ICA, för så mycket hatar jag dem!

Att jag bor såhär beror på att jag ser djur som slit och slängvaror, och har en bonnig inställning till dem.


   
Citera
Exner

Har hört att din promenadsele blev utsliten, och låtit bli att låta matpengarna gå till ett nytt. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Har hört att din promenadsele blev utsliten, och låtit bli att låta matpengarna gå till ett nytt.

Det stämmer. [sad]

Dessutom är jag väldigt hungrig, och min inre bonde säger att det är okej att micra en till kvällsmat då jag ändå har så många.


   
SvaraCitera
Exner

Du kan alltid hämta en till från modern - alldeles nyfödd- och ge henne samma namn, och låtsas att det är samma. Alla katter är ju lika dana ändå.


   
SvaraCitera
KSENIA

sluta med det då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla har redan samma namn, hur skulle jag annars orka skälla på alla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fel post.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan inte sluta. Min inre bonde kontrollerar mig. Och jag är för fattig. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

Dessutom är jag väldigt hungrig, och min inre bonde säger att det är okej att micra en till kvällsmat då jag ändå har så många.

[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

Alla har redan samma namn, hur skulle jag annars orka skälla på alla?

[love]


   
SvaraCitera

d är ändå ba djur så då är d lugnt jue!!


   
SvaraCitera
Exner

Brukar själv micra mig en katt när jag kommer hem på fyllan, men det är alltid en bystig, folkskygg tjej som ringer i telefonen, så fort jag slår på den. :C


   
SvaraCitera
KSENIA

kna bjuda dig på mat istället om du är fattig, fattiglappen
mmmmmmmmm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Brukar själv micra mig en katt när jag kommer hem på fyllan, men det är alltid en bystig, folkskygg tjej som ringer i telefonen, så fort jag slår på den. :C

Oj, jag trodde bara att Rultan var en myt. Har nämligen aldrig haft den extremt stora äran att träffa henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

Jag bor i en lägenhet fylld med tusentals katter. Mer än hälften är missbildade då jag inte kastrerat en enda och de är väldigt syskonkära.

HAHAHA!! [bigsmile]

sarkasm:

Dessutom mår alla skit för jag har aldrig letat fel på dem. Jag ger dem också dålig mat från ICA, för så mycket hatar jag dem!

LOLOLOL!! [bigsmile]

sarkasm:

Att jag bor såhär beror på att jag ser djur som slit och slängvaror, och har en bonnig inställning till dem.

Inte riktigt lika kul, men fortfarande roligt. [love]


   
SvaraCitera