Aviseringar
Rensa alla

Jag har en skrivmaskin


Ämnesstartare

Image

Den står egentligen bara och samlar damm för tillfället, vilket känns lite tråkigt, så nu har jag bestämt mig för att skriva brev och skicka till er som vill ha.

Jag kanske kan skriva en dikt, en saga om oss, en saga om dig och någon annan, ni kan fråga saker så svarar jag på dem i brevet, jag kan berätta om min dag osvosvosv, innehållet är upp till er.

Först till kvaaaarn!

Kryssa i ja eller nej och berätta vad du vill att brevet ska handla om.

Är seriös, så jag behöver adress å grejer om ni ska ha ett. Den kan ni pma, var inte blyga nu [cute].

Image

Skicka adressen på en gång! Vill inte börja på ett brev och riskera att någon ändrar sig sen eller whatevs.


   
Citera
Ämnesstartare

Hjärtlös och STORM står först i kön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja! Men kan inte rösta det är något fel pga att jag gjort mitt avreggade konto aktivt igen.

Vill gärna ha ett brev om någonting lättsamt, eller typ att du bara skriver det som fingrarna vill skriva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

ska handla om hur det är ett skriva ett brev

har också en skrivmaskin för övrigt [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

innehållsfrågan var svårare. vill veta hur det kommer sig att du har en skrivmaskin. vill veta saker om dig som man inte får reda genom att endast ses på träffar och chatta i loungen. hur din vardag ser ut i tankar. hur dina tankar om framtiden ser ut. hur du hamnade på um, vad du har fått ut av um osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Vill gärna ha ett brev om någonting lättsamt, eller typ att du bara skriver det som fingrarna vill skriva.

Oj, det kommer ju bli jätteflummigt i och med att man inte kan ta bort det man skrivit. Menmen, okej!

Luther Blissett:

ska handla om hur det är ett skriva ett brev

Ska bli!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Oj, det kommer ju bli jätteflummigt i och med att man inte kan ta bort det man skrivit. Menmen, okej!

Sådant gillar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

süpplü:

innehållsfrågan var svårare. vill veta hur det kommer sig att du har en skrivmaskin. vill veta saker om dig som man inte får reda genom att endast ses på träffar och chatta i loungen. hur din vardag ser ut i tankar. hur dina tankar om framtiden ser ut. hur du hamnade på um, vad du har fått ut av um osv.

Oj igen. Det där brevet kanske tar sin lilla tid att skriva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Oj, det kommer ju bli jätteflummigt i och med att man inte kan ta bort det man skrivit. Menmen, okej!

det låter bra. flum är charmigt rätt ofta.

nubbie:

Oj igen. Det där brevet kanske tar sin lilla tid att skriva.

har tid [cool]

såhär går det när man kräver kreativitet av mig. skitjobbiga uppgifter nalkas. ska jag skicka adress nu eller när brevet existerar?

kul idé för övrigt! alltid kul att få grejer med posten.


   
SvaraCitera
kook
 kook

åh vad fantastiskt med en sån fin skrivmaskin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

süpplü:

såhär går det när man kräver kreativitet av mig. skitjobbiga uppgifter nalkas. ska jag skicka adress nu eller när brevet existerar?

Ja skicka den gärna nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

Du också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

nubbie:

berätta vad du vill att brevet ska handla om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får jag säga "överraska mig"? Tog till och med ett bad och funderade men kom inte på något. [sad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett superbt jättehemligt brev vill jag ha!


   
SvaraCitera