Aviseringar
Rensa alla

JAG HAR EN STRÄNG (septate hymen) ÄR TJEJ!


Ämnesstartare

Ok. detta må låta sjukt, men har hört att det inte är så värst ovanligt, så om det e ngn där ute som vet ngt om detta så skriiiiiiv!

Asså ja, jag har en sträng som går rakt över hålet... Så det blir som om jag har två hål kan man säga... Har inte tänkt på det innan men jag kan t.ex inte använda tampong, för då får jag knappt ut den (tro mig, mitt första försök var inte roligt!) och antagligen kommer det göra jävligt ont när jag har sex, samt blöda... [chocked]

Alltså, är det ngn som opererat bort en hymen, eller vet något om detta.. HJÄLP!?[cry]

btw. GOGGLA INTe, för det är nääästy närbilder [censur]


   
Citera

Gud ägde dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera

tror man kan få den bortklippt eller något hos gynekolog. borde räknas som ett litet ingrepp dock så det är väl inget man går dit och bara gör [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tror man kan få den bortklippt eller något hos gynekolog. borde räknas som ett litet ingrepp dock så det är väl inget man går dit och bara gör

Ja, det är vad jag ochså fått reda på, men jag är sjuktroolig att adet ska göra ont 🙁


   
SvaraCitera

kladdkakan:

btw. GOGGLA INTe, för det är nääästy närbilder

Borde läst den meningen först, tur att jag stängde ner tabben snabbt.


   
SvaraCitera

kladdkakan:

Ja, det är vad jag ochså fått reda på, men jag är sjuktroolig att adet ska göra ont 🙁

man borde väl få bedövning? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Borde läst den meningen först, tur att jag stängde ner tabben snabbt.

HAHA, smart drag! bilderna är ju 10000 gånger värre än verkligheten, jag blir spyfärdig när jag kollar på dem iaf... [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

man borde väl få bedövning?

MEN MAN E JU VAKEN ! [chocked]


   
SvaraCitera

kladdkakan:

MEN MAN E JU VAKEN ! [chocked]

men lokalbedövning? då känner man ju inget [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget alls? ;o


   
SvaraCitera

kladdkakan:

inget alls? ;o

inte smärta iaf, det enda du lär känna då är väl att det rycker och drar lite i skinnet typ [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ueh. det där e lagom nästy endå. Jag vill vara sööövd, undra om man får det [cute]


   
SvaraCitera

Jag hade nog en kukvariant av detta när jag var jätteliten :-k hade en strän från ollonet till förhuden. En dag kom jag fram till att det inte var normalt så jag drog av det, blodigt och sved en del [sad]


   
SvaraCitera
Åtta

kladdkakan:

Jag vill vara sööövd, undra om man får det

Nej. Narkos är förhållandevis farligt, och betydligt mycket dyrare än vanlig lokalbedövning.


   
SvaraCitera