Aviseringar
Rensa alla

Jag har en vision.


Ämnesstartare

Vi måste sluta yttra uttrycket "Vit Jul". Om vi slutar säga det kanske vi inte anses så rasistiska längre. Fruktansvärt att säga "Vit Jul" ju. Folk vill ju att det snöar på julafton och det kopplas ju direkt till om de vita vore bättre och så får ju inte vår nation framstå[censur]


   
Citera

Vad pratar du ens om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TA BORT JULEN
TA BORT ALLT!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen får prata längre


   
SvaraCitera
Åtta

Helt rätt. Själv tycker jag att det är förfärligt hur vi separerar röda och vita viner. Så jag brukar blanda ihop dem till ljusrosa vin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Vad pratar du ens om?

Det som försiggår. Inga pepparkakor, censur på Kalle Anka, lika bra vi inför tortyr för den som yttrar "Vit Jul" också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ​vill ha en svart jul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

ha en jul.

fint [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Vad pratar du ens om?

Det som försiggår. Inga pepparkakor, censur på Kalle Anka, lika bra vi inför tortyr för den som yttrar "Vit Jul" också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har också en vision, men den kan jag aldrig berätta för dig för det handlar om patent, och jag vill ej att du går jobs på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snart är det väl förbjudet att ha färgseende också, fast då ser man ju bara svart och vitt och det är ju det som sabbat hela denna grejen.

Kanske kommer alla dessa grejer bara som ett sätt att manipulera oss och sedan slå till när vi är tillräckligt mind blown för att sedan låta systemet ta full kontroll över oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

fint [love]

JAG SAKNAR DET! [sad][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

JAG SAKNAR DET!

[cry][love]

oroa dig inte, jorden ska ju gå under så du slipper fira jul någon mer gång. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

jag har också en vision, men den kan jag aldrig berätta för dig för det handlar om patent, och jag vill ej att du går jobs på mig.

visioner ska delas med av då visioner är bra. att ha en vision betyder att man är bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

oroa dig inte, jorden ska ju gå under så du slipper fira jul någon mer gång.

nej, vi kommer ta ner jorden med detta tänk och denna ständiga manipulation, även om vi krossar systemet går vi under med det...naturens gång liksom


   
SvaraCitera