Aviseringar
Rensa alla

Jag har enormt dåligt minne.


Ämnesstartare

Ibland blir jag citerad och har inget som helst minne av att jag skrivit vissa saker. Och nej det är inte fejkciteringar, jag kollar upp ifall jag faktiskt har skrivit och det har jag.

I think I'm going crazy som denna [tard]


   
Citera
Ämnesstartare

Mh, vet vad du menar. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Mh, vet vad du menar. [n]

Det är jobbigt, och mitt minne irl är också väldigt dåligt, har så svårt att komma ihåg saker. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Det är jobbigt, och mitt minne irl är också väldigt dåligt, har så svårt att komma ihåg saker. :S

Samma här, skitstörigt. Och då röker jag inte ens knark. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Samma här, skitstörigt. Och då röker jag inte ens knark. :S

Finns ju fler sätt att knarka än att röka. [no-no]
Fast jag drogar inte har dåligt minne iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Finns ju fler sätt att knarka än att röka. [no-no]
Fast jag drogar inte har dåligt minne iaf.

Jovisst, tänkte mer på att halva UM verkar röka gräs these days och att minnet dras ner en del av det. Var tämligen länge sedan jag använde något illegalt as well, har alltid haft kefft minne. [zzz]


   
SvaraCitera

Moderkakan:

Ibland blir jag citerad och har inget som helst minne av att jag skrivit vissa saker.

Samma här. Jag har fruktansvärt dåligt närminne, utan att veta dagens datum så kan jag inte säga hur många dagar sen det var jag fyllde år. Och det var den sextonde januari.

Jag kan glömma bort att jag har köpt vissa saker, finns inte ett spår av händelsen kvar i mitt huvud.

Lagom frustrerande ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om något jag någonstans i mitt huvud tycker något som hänt känns oresonabelt eller bara lite smådåligt kan jag enkelt förpassa det till en gråzon i huvudet och på allvar tro att jag nog drömt eller fantiserat ihop det.

Äger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns allt.


   
SvaraCitera

jag har riktigt pissdåligt minne när det gäller platser och att orientera mig. Hade gått vilse i min egen jävla lägenhet om den varit lite större


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glömde bort att jag gjorde den här tråden, förlåt att jag inte svarade på det ni skrev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minns också allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man slutar knarka så blir det bättre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

Om man slutar knarka så blir det bättre!

knarkar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

senilaemil


   
SvaraCitera