Aviseringar
Rensa alla

jag har ett kristet, rasistiskt tard på facebook [cry]


honolulu:

ne men hennes favoritböcker är "bibeln"............ och så länkade hon till någon jävla artikel från svenska kyrkan om att de skulle anställa en imam för att främja mångfalden och lära sig om andra religioner och blabla, något i den stilen, och det tyckte hon var ett skämt.

jaha

honolulu:

så kom hennes andra kristna kompis o ba "men det är ju en kvinna som kom på idéen!!!!1111" ........ wat? kompisen var förövrigt själv kvinna 😀

fattante men ok, d blir säkert bra :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

fattante men ok, d blir säkert bra :S

va äre du inte fatta


   
SvaraCitera

honolulu:

va äre du inte fatta

problemet du verkar ha med henne [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

problemet du verkar ha med henne [crazy]

Du tycker inte det är konstigt att hennes kompis säger en nedvärderande kommentar om kvinnor, när hon f.ö själv är kvinna? Sånt tänkande är om något föråldrat, tycker inte det är ett sammanträffande att hennes favoritbok är biblen [zzz] Det var det du inte förstod.

När det kommer till tjejen i sig hade jag bara [shake]:at åt länken + kommentaren från hennes kompis om kvinnor och inget mer med det, OM det endast hade varit det. Grejen är bara att hon är konstig irl, är dryg och otrevlig mot andra, och skryter hela tiden, och det tyckte vi redan från början var konstigt. Det vi såg på facebook bekräftade bara våra misstankar om att hon är bl.a. smygrasist, för vi har pratat om det tidigare [crazy]


   
SvaraCitera

aha, trodde bara det var facebookhändelsen du reagerade på, my face -> [tard]


   
SvaraCitera
time
 time

Har ett kristet tard i min bekantskapskrets som gör livet surt för en av mina bättre vänner genom att vara svartsjuk och jättekristen [tard]


   
SvaraCitera

qazedctgb:

jag hade en sd:are som vän på facebook som också var min klasskamrat och honom tog jag bort som vän på facebook (A)

Samma. [blush]


   
SvaraCitera

qazedctgb:

jag hade en sd:are som vän på facebook som också var min klasskamrat och honom tog jag bort som vän på facebook (A)

har några facebookvänner jag start misstänker röstade på sd

känner lite såhär:

Varför ska jag ta bort dem, det är straff nog att befinna sig på den intelligensnivå som de gör

Dold text: och nej, jag har inte sagt att man automatiskt är dum i huvudet för att man är sd:are, jag säger bara att de människorna jag känner som är det inte är de skarpaste knivarna i lådan


   
SvaraCitera

Halva min släkt är SD:are [ops]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Varför ska jag ta bort dem, det är straff nog att befinna sig på den intelligensnivå som de gör

jag såg det lite som ett statement


   
SvaraCitera

qazedctgb:

jag såg det lite som ett statement

förstår


   
SvaraCitera
blum
 blum

en ny DUVETVEM!? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

en ny

!! du kan inte flasha hennes namn på forumet fattaru väl [mad] nä omg hon är fan smart o bra o rolig o allt jämfört med den här tölpen


   
SvaraCitera
blum
 blum

honolulu:

!! du kan inte flasha hennes namn på forumet fattaru väl nä omg hon är fan smart o bra o rolig o allt jämfört med den här tölpen

HAhaha men ofta DUVETVEM hänger på um :DD aja för säkerhetsskull.

oj, ännu värre? skulle döda mig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

HAhaha men ofta DUVETVEM hänger på um :DD aja för säkerhetsskull.

oj, ännu värre? skulle döda mig själv

[no-no] duvetvem kanske googlar HAHAH eller nåt, watever, the past will haunt u

haha mm, duvetvem är ju fan.. alltså man kan hänga med henne då o då o de är lixom lugnt, denna brud är bara konstig och irriterande. feel my pain

obs: kom hit


   
SvaraCitera