Aviseringar
Rensa alla

jag har ett litet problem...


Ämnesstartare

förra året så var jag i USA och hälsade på min släkt som vanligt, jag träffade mina gamla kompisar där (oxå som vanligt) men en av dem var inte riktigt som han brukar och så får jag såklart reda på innan jag åker att han tkr att jag e vacker och säger att han gillar mig osv (vanligt omoget kill snack asså)-.- han e 16 och jag 15 eller då var jag 14 och han 16 men ändå. men jag åkte iaf hem och tänkte inte mer på det förrän han började spamma mig på fb (när jag skriver detta e han inloggad på chatten och chattar väääääldigt gärna med mig >.<) nu vill han veta vad jag tkr om hans utseende, han e väl rätt okej, men inte en beauty king precis. och jag ska åka till usa till sommaren och träffa honom igen. sååååååååååå mitt problem e att jag inte vet hur jag ska säga dt till honom att jag inte e intresserad utan att såra hans känslor (jag hatar att va elak och såra andra :() okej nu har jag babblat på för länge, men hjälp mig gärna [bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Eh.. Du får allt säga som det ligger till! Så farligt är det inte.. Bara han inte är våldtäcktsbenägen vill säga. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Eh.. Du får allt säga som det ligger till! Så farligt är det inte.. Bara han inte är våldtäcktsbenägen vill säga.

känner honom inte så bra :/ det här skrev han till mig nyss:
"oh yea. so i see that you are still beautiful" "haha yea sometimes that happens. How do I look to you?" "haha I LOVE your eyes. It brings out your inner sexy girl" "your welcome. and I also love your lips"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förklara för honom som det ligger till redan nu.. Eller har du försökt detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berätta för han hur det ligger till, blir bara värre att inte göra det och då sårar du han mer.[y]

Problem löst, lås tråd.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Förklara för honom som det ligger till redan nu.. Eller har du försökt detta?

jepp[sad] han fortsätter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

han fortsätter

Usch... [sad][confused]


   
SvaraCitera

cuzIcan:

"haha I LOVE your eyes. It brings out your inner sexy girl" "your welcome. and I also love your lips"

Oh god. Så avtändande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pervers jävel e vad han e [tired] känner honom inte ens träffat honom några ggr liksom [confused]


   
SvaraCitera