Aviseringar
Rensa alla

jag har ett problem


Ämnesstartare

ja ha varit på förhör för ja blev upptäckt när ja rökte utanför en krog 
och dom körde mig till psyket och gav tvångs vårld utan att ja ville ja fick ligga i en säng där och få massa konstiga sprutor som ja mådde illa av
och nu måste ja gå på massa möten och samtal och så ska dom ta kiss prov på mig för dom låter mig inte röka nått mer
och ja tycker inte dom ska lägga sig i för det skada inte nånn annan att ja röker
kan man göra så det inte syns på kiss provet när man ha rökt meta?
om det inte finns nått man kan göra åt det så ska ja försvinna för ja vill värkligen fortsätta röka för ja gilla det jätte mycket
så va tro ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Meta:
och ja tycker inte dom ska lägga sig i för det skada inte nånn annan att ja röker

Kanske dom vill vara goda medmänniskor... Det är aldrig bra att göra någonting allt för mycket. Du hamnade i denna sitsen just för att du inte vet när det går över styr...

Dina trådar går över styr. Du lyssnar aldrig på dom som skriver och du fortsätter bara skapa nya trådar där du hamnat i ännu en knipa.. Sluta.


   
SvaraCitera
Turbo

Xuzkie:

Kanske dom vill vara goda medmänniskor... Det är aldrig bra att göra någonting allt för mycket. Du hamnade i denna sitsen just för att du inte vet när det går över styr...

Dina trådar går över styr. Du lyssnar aldrig på dom som skriver och du fortsätter bara skapa nya trådar där du hamnat i ännu en knipa.. Sluta.

Lägg av du fattar väl att han trollar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Turbo:

Lägg av du fattar väl att han trollar

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och?vem fan bryr sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du hamnar i sådan problem av att röka meta, eller vad det nu var du rökte, så tycker jag det låter som en varningsklocka för att du ska sluta. Kanske bara är jag som tycker så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad väntade du dig? Att polisen skulle fråga om de fick en eller? Om fu står utanför krogen och röker meta så får du skyla dig själv. Det är olagligt och därför tar polisen dig. Sluta med sånt här det leder inte till något bra. Du skapar bara ett helvete för dig själv...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad fan är meta?


   
SvaraCitera

rik vit tjej: vad fan är meta?

en form av fiske, med spö
nej men det är väl samma som meth


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox: en form av fiske, med spö
nej men det är väl samma som meth

🙁


   
SvaraCitera