Aviseringar
Rensa alla

Jag har ett tråkigt liv


Ämnesstartare

I skolan är allting skitkul. Jag och mina vänner har skitkul, så är det bara men såfort jag kommer hem är jag den som sitter inne på mitt rum från 4 till jag går och lägger mig typen och glor på serier osv. Jag inbillar mig att det är skönt att slappna av när man väl har tid för den men jag har så jävla tråkigt.. Gosh
Någon som känner igen sig?


   
Citera
Ämnesetiketter

varför träffar du inte dina vänner efter skolan då? Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

akropolis:
varför träffar du inte dina vänner efter skolan då? Glad

Dom är inga personer jag vill umgås med utanför :/


   
SvaraCitera

Gillar inte folk som sitter på sina arslen och bara klagar utan att göra något åt saken. Så, gör något åt saken. Du skapar ditt eget liv


   
SvaraCitera

Uhnohoney:

Dom är inga personer jag vill umgås med utanför :/

åh synd! varför det? om ni har skitkul i skolan så kanske ni har kul tillsammans efter med. annars kan du ju försöka lära känna andra som du vill umgås med. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Hitta en hobby som håller dig upptagen? Ev. Börja på någon förening/sport?


   
SvaraCitera

eller så kan du börja på någon aktivitet!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Hitta en hobby som håller dig upptagen? Ev. Börja på någon förening/sport?

Dans 4 dagar i veckan 🙂 men det är ju bara 2 timmar varje gång.. All tid över då? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:
Gillar inte folk som sitter på sina arslen och bara klagar utan att göra något åt saken. Så, gör något åt saken. Du skapar ditt eget liv

Jag klagar verkligen inte, skrev bara av mig..
inte så enkelt när man bor i stan men går i skolan på landet att skaffa nya vänner, ska jag bara gå och ringa på olika dörrar och "hej, vill du bli min vän" :/


   
SvaraCitera

Hitta på något med dina Dans - kompisar. Fråga dina klasskamrater ifall de vill plugga ihop. Sen kan du ju  spela spel med dem eller något. 


   
SvaraCitera

Själv så laggade jag mat och spelade piano via högtalaren så att granjäveln kom förbi, och bad om att sänka ljudet. Lite visste han att allt var planerat, bad om ursäkt och han frågade vad det var som luktade gott.. Dumma jäveln gjorde det lätt för mig, och jag bad honom att stanna o käka. Nu är vi bästa polare..  Ahh life.


   
SvaraCitera

jag ocksåå


   
SvaraCitera

Det är lätt hänt, men du är väldigt mycket i huvudet. Det ändrar ingenting för dig sj dock. skapa sammanhang utanför ditt rum. våga.


   
SvaraCitera

hi5


   
SvaraCitera

Då är vi två


   
SvaraCitera