Aviseringar
Rensa alla

Jag har fått fem varningar sen det nya systemet började


Ämnesstartare

Och jag skriver fan inte i närheten av lika mycket off-topic som jag gjorde förr. Jävla sämst den här sidan börjar bli. Jättekul att ni sabbar det som en gång gjorde UM till typ den trevligaste sidan på Internet.


   
Citera

Ja, det är värdelöst.


   
SvaraCitera

Du går ju off-topic hela tiden. Skyll dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför får man förresten spamma så mycket i sexdagboken? Den ligger ju i Forum Plus, men vissa mods använder ju den som sin privata dagbok över vad de gjort på jobb och allt möjligt och diskussionerna är så jävla off-topic.

Väljer ni typ ut era hatobjekt som ni varnar för allt, men skiter i att era egna spammar mer än dessa? Jag har blivit varnad i sexdagboken när jag skrivit lite halvt off-topic men modsen och deras kompisar blir aldrig tillsagda.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sheriffen:

Du går ju off-topic hela tiden. Skyll dig själv.

Det gör många andra också, men de är vissa mods personliga gullegrisar och blir aldrig varnade. Dessutom är du ett vandrande regelbrott här och hetsar mot folkgrupp i varenda jävla tråd så du ska nog vara tyst.


   
SvaraCitera

God Konsument:

men de är vissa mods personliga gullegrisar och blir aldrig varnade.

Det har jag också sett massor av 🙁

God Konsument:

Dessutom är du ett vandrande regelbrott här och hetsar mot folkgrupp i varenda jävla tråd så du ska nog vara tyst.

Och jag har fått varningar för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Det har jag också sett massor av 🙁

Yes, sexdagboken är ett lysande exempel. Inga namn nämnda.

Sheriffen:

Och jag har fått varningar för det.

Hur många?


   
SvaraCitera

God Konsument:

Varför får man förresten spamma så mycket i sexdagboken? Den ligger ju i Forum Plus, men vissa mods använder ju den som sin privata dagbok över vad de gjort på jobb och allt möjligt och diskussionerna är så jävla off-topic.

Hahah, ja, det är fan så jävla sant.

Tycker att vi kan skapa en Politik/what not dagbok och skriva hur våra tan kar kring politik varit under dagen. Då kan man spamma hur mycket man vill, och nu snackar jag efter vad jag sett flera mods göra och andra lallare.

Kan inget annat än att skratta åt hur idiotiskt detta faktiskt är.


   
SvaraCitera

God Konsument:

Hur många?

Två. Fast det var med det gamla systemet så alla försvann [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jag har aldrig fått en varning, är lite besviken på moderatorerna


   
SvaraCitera

HAHAHAH, nu blev jag varnad igen. två varningar inom loppet av fem min typ.

Pga att jag gick OT. Men det gör fan den moderatorn själv i en viss tråd, går OT.

Jävla hyckleri.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Tycker att vi kan skapa en Politik/what not dagbok och skriva hur våra tan kar kring politik varit under dagen. Då kan man spamma hur mycket man vill, och nu snackar jag efter vad jag sett flera mods göra och andra lallare.

Eller hur, de tog ju t.o.m. bort inlägget där jag berättade vad du måste skriva på din valsedel för att kunna rösta på ArbetarInitiativet. [bigsmile]

Sheriffen:

Två. Fast det var med det gamla systemet så alla försvann [bigsmile]

Jag fick fan fem sedan det nya systemet började, och jag skriver bara off-topic. Du skriver ju fortfarande likadana saker och har inte blivit varnad? Snacka om selektiv moderering. [shake]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Eller hur, de tog ju t.o.m. bort inlägget där jag berättade vad du måste skriva på din valsedel för att kunna rösta på ArbetarInitiativet. [bigsmile]

Det där var ju fan inget jävla OT. efterblivet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Det där var ju fan inget jävla OT. efterblivet.

Modsen här är av det dummaste laget, börjar bli pinsamt.

passaro:

Pga att jag gick OT. Men det gör fan den moderatorn själv i en viss tråd, går OT.

Fick samma varning av antagligen samma mod. Det var den moderatorn jag syftade på som använder en viss dagbok som sin privata dagbok över helt irrelevanta saker.


   
SvaraCitera

God Konsument:

Fick samma varning av antagligen samma mod. Det var den moderatorn jag syftade på som använder en viss dagbok som sin privata dagbok över helt irrelevanta saker.

Haha! Ssccch! De får göra det ju, de är mods! Vi borde vara tacksamma över att vi har dem så att de ser över om vi går över gränsen!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera