Aviseringar
Rensa alla

Jag har fixat boende i Stockholm!! HELT INSANE!


Ämnesstartare

Trodde först det var över då jag inte har fler ködagar än 15 där snittet ligger på 500. Dock så kom det ett erbjudande om 19 rum vilket jag naturligtvis anmälde mig till och fick nöja mig med plats nr 39. Var ganska skeptiskt till det men efter att tiden gått ut för att tacka ja/nej så blev jag framkastad till plats nr 23.

Det verkade som om många försov sig och jag blev naturligtvis ganska glad. Dock så stod den på nr 23 ett tag vilket innebar att fyra personer blev tvungna att tacka nej efter det att de tackat ja.

Dagarna gick och jag kom två platser närmre och till min förvåning låg jag på 19 PLATS!!!! Blev megaglad och nu ska det firas. Trodde först att det var slutet eftersom annonserna på blocket hinner få 50svar imon de närmsta minuterna och har man inte satt sig på kölista innan man börjar gymnasiet är man ganska så körd.

Så nu fick man en skänkt från ovan vilket med andra ord betyder att skulle någon UM:are behöva tak över huvet i stockholm (jo jag vet hur det känns att spendera en hel natt likt en luffare i stockholm utan att ha någonstans att gå) så är det bara att slå en signal[bigcheers][bigcheers]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

nitton rum, det var som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så snällt av dig! <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

Trodde först det var över då jag inte har fler ködagar än 15 där snittet ligger på 500.

Vad var det för slags boende? Egen lägenhet? Korridor? Inneboende?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grattis[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

nitton rum, det var som fan.

jag vet, blev också förvånad till antalet, men det var tydligen något projekt.. hyran var väl inte så jättehög eller låg. dock inkluderas kokvrå och rummet var ganska så lyftigt, tror det var 20kvm.

isola:

Så snällt av dig! <3

S3ON:

[bigcheers]

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Vad var det för slags boende? Egen lägenhet? Korridor? Inneboende?

Det är 5 km till Södertörns Högskola. P-plats finnes. Tvättstuga och källarförråd i byggnaden.

Hyra gäller under hela året,inga betalningsfria månader. 3 månaders uppsägningstid gäller.

När du bokar dig på denna lägenhet är du med urvalet till 19 st 1 rum och kokvrå med en yta på 20 kvm och med en hyra på 3207 kr/mån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

När du bokar dig på denna lägenhet är du med urvalet till 19 st 1 rum och kokvrå med en yta på 20 kvm och med en hyra på 3207 kr/mån.

Aha okey, det var väl helt ok men lite för dyrt med tanke på läget tycker jag. Lite trist att det inte var hyresfria månader.

Hur var det med bredband, el osv? Möblerad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glad för din skull, då ses vi ikväll om inte annat? Skämt och sido. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Aha okey, det var väl helt ok men lite för dyrt med tanke på läget tycker jag. Lite trist att det inte var hyresfria månader.

Hur var det med bredband, el osv? Möblerad?

står inte så mycket om det, får väl hoppas att något ingår iaf. men men vi får väl se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

står inte så mycket om det, får väl hoppas att något ingår iaf. men men vi får väl se

Står det inte så ingår det troligtvis inte.
Menmen.. bättre än att inte ha någonstans alls att bo 🙂 Grattis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattiiis [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu kan vi komma och mörda dig [blush]


   
SvaraCitera