Aviseringar
Rensa alla

Jag har flörtat med 400 + snygga tjejer idag.


Ämnesstartare

på badoo alltså, sedan så sa dom stop fick inte flörta mer. flörtandet tog alltså 2 minuter för mig att genomföra eller så. vad tycker ni om badoos flört funktion?


   
Citera
Ämnesstartare

Kan du inte skapa en samlingstråd för dina badooäventyr och samla allt du har att säga om dem där? Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Kan du inte skapa en samlingstråd för dina badooäventyr och samla allt du har att säga om dem där? Trött

nej, jag har hittat dig där btw. Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Kan du inte skapa en samlingstråd för dina badooäventyr och samla allt du har att säga om dem där? Trött

du gillade filmfestivaler om jag minns rätt, blev fett taggade på det , filmfestivaler alltså. Party får mig tänka på the Pervert's Guide to Ideology som visades på filmfestival och andra nice filmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag finns nog inte:

nej, jag har hittat dig där btw. Party

Zymba kanske inte vill att du ska ta det här på um Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Zymba kanske inte vill att du ska ta det här på um Galen

Galen tänker inte på det. Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6j4ko0x.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
6j4ko0x.jpg

85253-when-you-care-about-people-hur-1Hk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag finns nog inte:

nej, jag har hittat dig där btw. Party

Ok. Jag var aktiv i typ några veckor, tycker dock det blev rätt tråkigt efter ett tag så har inte loggat in på länge nu.

Jag finns nog inte:

du gillade filmfestivaler om jag minns rätt, blev fett taggade på det , filmfestivaler alltså. Party får mig tänka på the Pervert's Guide to Ideology som visades på filmfestival och andra nice filmer.

Ja, du minns rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Ok. Jag var aktiv i typ några veckor, tycker dock det blev rätt tråkigt efter ett tag så har inte loggat in på länge nu.

Ok. ""En av de mest kräsna personerna denna vecka"" fick jag nu hahahah OMG Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag finns nog inte:

85253-when-you-care-about-people-hur-1Hk

awww hon e sååå söt btw! 

walking dead måste fan starta snaaart palla vänta tills i höööst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag finns nog inte: flörtandet tog alltså 2 minuter för mig att genomföra eller så.

gött eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klickar man på en flirtknapp och sedan kommer en ny profil upp och så klickar man på dess flirtknapp eller skickar man mail till folk där man säger flirtigheter? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hela världen har badoo utom jag. fast de flesta har det ju mest för en massa ons och jag är inte så pepp på att åka runt och ons:a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
klickar man på en flirtknapp och sedan kommer en ny profil upp och så klickar man på dess flirtknapp eller skickar man mail till folk där man säger flirtigheter? 

man klickar supersnappt på en knapp bara Cool

isola:
hela världen har badoo utom jag. fast de flesta har det ju mest för en massa ons och jag är inte så pepp på att åka runt och ons:a

nä mer nice att ha hyfsat stabil kk. Blink


   
SvaraCitera