Aviseringar
Rensa alla

Jag har gått i fällan? eller?


Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Låter som att han kanske har tröttnat, eller är för bekväm att han inte pallar anstränga sig med att säga t.ex gulliga saker som förut?

Ta en liten paus

Hans närmsta kompis har jag pratat med och han säger att han älskar mig sjukt mycket och kommer aldrig att lämna mig. Så egentligen tror jag inte att han har tröttnat på MIG, det kanske bara är det att vi umgås snäppet För mycket. Det har vi båda sagt men vi har inte gjort något åt det, eftersom man vill träffas så fort det är möjligt trots allt.

så, säger jag något om paus kommer han deppa sönder och ta det som att allt är slut.

Egentligen kanske allt detta bara är att vår "nyförälskelse" börjar lägga sig? Vi har varit tsm snart 8 månader..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

ja, men du kan ju inte skita i dina vänner? det är svintaskigt. då får du väl umgås med dom ensam istället. enkelt lösning

Jag gör inte det, för att allt handlar inte om min pojkvän när det gäller problemen mellan mig och mina kompisar. dom hör ju inte av sig mer än vad jag gör?


   
SvaraCitera

tar du den i röven?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min1:

Jag gör inte det, för att allt handlar inte om min pojkvän när det gäller problemen mellan mig och mina kompisar. dom hör ju inte av sig mer än vad jag gör?

nej de tar väl för givet att du är med din pojkvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

nej de tar väl för givet att du är med din pojkvän.

Det är inte så det är, och helst vill jag diskutera problemet mellan mig och min pojkvän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

namensermanpo:

bli hetare

namensermanpo:

bli hetare

namensermanpo:

bli hetare

namensermanpo:

bli hetare

tro mig, allt en tjej behöver göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

namensermanpo:

tro mig, allt en tjej behöver göra

Haha varför? (:
Blir förhållandet bättre om jag blir hetare? (;

vi har redan föör mycket sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min1:

Haha varför? (:
Blir förhållandet bättre om jag blir hetare? (;

YES. Bli hetare och mindre tillgänglig. Funkar varje gång[wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEn om du har små bröst är allt förgäves, du kan lika gärna ge upp......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara för att jag bestämde mig för att vänta tills han hör av sig så gjorde han det nu. Haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min1:

Bara för att jag bestämde mig för att vänta tills han hör av sig så gjorde han det nu. Haha

vad sa jag, huh????????????????????????????????

precis[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

namensermanpo:

vad sa jag, huh????????????????????????????????

precis

Men han ville bara att jag skulle tycka synd om honom eftersom han har spytt.


   
SvaraCitera

Var alla är en toffel nu förtiden, umgås ni mkt o ofta med varandra leder ju till att man tröttnar tillslut. TA AVSTÅND, ta vännerna i första hand dock inte alltid.
Pojkar/flickor kommer och går, men dina vänner är kvar. Kontakter är viktigt.


   
SvaraCitera

Min1:

Och vad ska jag göra?

112113:

Börja umgås lite mer med dina gamla kompisar igen,

Ser ju bättre ut att du tar kontakt med dem innan han gjort slut än efter[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min1:

Egentligen kanske allt detta bara är att vår "nyförälskelse" börjar lägga sig? Vi har varit tsm snart 8 månader..

Mm kanske.


   
SvaraCitera