Aviseringar
Rensa alla

Jag har gjort något dumt


Ämnesstartare

Den här tråden gjorde mig glad [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg att du är mobbad i din grupp, eller rädd för ngn kamrat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg bara till chefen att de andra barnen är dumma och elaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev en bra grupp ändå tror jag. Fick en ny riktigt snygg och trevlig 20-åring idag :OOO


   
SvaraCitera

Jag tycker att oavsett om du halvgillar gruppen eller gillar så tror jag att du ger chefen ett bra intryck av att du är öppen för nya idéer. Så var positiv och visa vad du går för!


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Nu har jag mått dåligt som fan hela dagen och jag ångrar mig verkligen, men nu är alla omgrupperingar redan klara och jag vill verkligen inte jobba med dom personerna i min nya grupp.

Alltså det här är just det som är problemet i den här fula feta världen.
"Blablabla har mått så dåligt, och jag vill verkligen inte göra det här". Nä men sitt inte bara där och tyck synd om dig själv. Allt går att ändras! Men det kommer det fan inte göra om du bara sitter där. Du har ju inte ens försökt.

Sheriffen:

Vad ska jag göra? Trivdes bra i min andra 🙁

Du går till din chef och pratar med honom/henne. Du säger att du trivdes så mycket i den andra gruppen och att du gärna vill fortsätta där.

Gå inte in på skitdetaljer om den andra gruppen, varför du inte vill arbeta med dom. Blabla. För då kommer chefen bara säga att du borde ge dom en chans, eller liksom lära känna dom och whatever. Och då är du liksom screwed either way. Så strunta i och förklara det.

Betona bara det positiva. Du trivdes i din gamla grupp. Du vill fortsätta där. Och skriv upp dig på något papper. Och om chefen säger: Ahm, öhm. Får kolla om det går att fixa. Så säg att han ska komma med en tid då han vet om det. Håll inte på och skjut upp på det.

Tack o hej.


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Funderar på att vänta en vecka eller två och sen säga att jag mår dåligt i den gruppen och att jag har lust att sluta om jag inte får byta tillbaka.

Alltså det är liksom det mest lame:a och mesigaste jag hört. Det är du som behöver dom, inte tvärtom. Din chef kan väl anställa vemsomhelst i princip. Och du vill att han ska tycka synd om dig för att du mår dåligt i din grupp för att allt inte är perfekt?

Lille_Marx:

Säg att du är mobbad i din grupp, eller rädd för ngn kamrat.

Också det dummaste jag hört.

Sheriffen:

Blev en bra grupp ändå tror jag. Fick en ny riktigt snygg och trevlig 20-åring idag :OOO

Jaha. Härligt [bigcheers][party] Gör nu inte något jag inte skulle ha gjort[bigsmile][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jordgubbsflickan:

Gör nu inte något jag inte skulle ha gjort[bigsmile][no-no]

Vad menar du med det? xD


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Vad menar du med det? xD

Jag vet inte, men det lät bra [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jordgubbsflickan:

Jag vet inte, men det lät bra [y]

Ska inte göra något ändå 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera