Aviseringar
Rensa alla

Jag har haft sex med min kusin! Är jag bög eller bi??


Ämnesstartare

Hej!

Jag heter Malik (17 år) och kommer från Turkiet men bor och uppväxt i Stockholm. Jag tänker fråga en sak som jag har funderat på i två år. Okej, nästan två år. [crazy]

Jag har alltid varit sexsugen efter jag passerat min pubertet. Har onanerat i toan eller i mitt sovrum när jag blev kåt och gör det fortfarande. Men senare ville jag besöka sidor där de visade män och kvinnor ha sex med varandra och då visade det sig vara porrfilmer vilket jag gillade. Det var nästan sex år sen jag besökte en porrsida för första gången i mitt liv.

Det börjar bli pinsamt men jag måste få svar på min fråga [shake]

När jag blir ensam hemma, sätter jag mig framför datan och ser p porrfilmer och runkar. Men saken var att jag ej blev kåt på tjejen som sög mannens penis utan blev mer kåt på mannens penis. Sen efter några månader med "hetrosexuelltporrfilm" eller vad ska jag kallade det, så började jag surfa efter bögporrfilmer. Där blev jag kåt. Jag blev kåt på deras kropp, penisar, deras anal osv...

Jag insåg att jag var bög. Jag blir kåt av att se män kyssas, när jag ser en snygg man så kommer det automatiskt sextankar på denna snygga man. Men jag blir också lite lite kåt på tjejbröst. Min penis är på väg att stå upp men inte lika mycket när jag ser en snygg stående penis.

När jag började nian så skaffade jag en flickvän, vi pussades, haft sex osv.. Jag och hon gjorde slut efter ett par månader.

Sen sommaren samma år åkte jag och min familj ner till Istanbul,Turkiet. Det var första gången jag var där och första gången jag träffade min släkt där. Där träffade jag min kusin som var snygg, het och stor med muskler. Där blev jag kåt.

Efter tre veckor sov jag över hos honom och då var vi ensamma i hans sovrum. Det var låst och mörkt. Vi sov på samma säng, vi började prata om saker och ting och då började vi snacka om sex.
Han ställde mig en fråga: Är din penis stor?
Jag visade honom den och när jag väl gjorde det såg han mig i ögonen och då tog han mig på penisen och klämde lite, vilket var skönt. Jag frågade honom samma fråga och då visade han sin och då sa han att jag skulle röra den. Och det gjorde jag. Han frågade mig och jag är bra på att suga och om jag ville test det på honom. Och det gjorde jag, jag sög hans penis. Sen gjorde han det på mig och sen blev det analsex och sen onanerade han min penis och jag onanerade hans penis.

Efter den natten fortsatte vi ha sex varje natt tills jag åkte tillbaka till sverige.

Tre år efter det (idag) så känner jag mig lite illamående, och haft diarré i nästa två månader.

Första frågan är då: Är jag bög eller bi?

Andra frågan är: Borde jag ha haft skyddad sex?

Tredje frågan: Borde jag ligga med min egna kusin?

Tack!![love][love]


   
Citera

Optimus2099:

Tre år efter det (idag) så känner jag mig lite illamående, och haft diarré i nästa två månader.

du är gravid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HA HA HA [wink]


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan någon svara på mina pinsamma frågor? [sad]


   
SvaraCitera

Optimus2099:

Första frågan är då: Är jag bög eller bi?

Något mittemellan kanske!

Optimus2099:

Andra frågan är: Borde jag ha haft skyddad sex?

Ja.

Optimus2099:

Tredje frågan: Borde jag ligga med min egna kusin?

Nä, det är rätt sjukt.

Optimus2099:

Tre år efter det (idag) så känner jag mig lite illamående, och haft diarré i nästa två månader.

Är detta relevant? [tard]


   
SvaraCitera

Tror du vet svaren på alla dom frågorna, du vill bara inte erkänna dom och acceptera dom själv.


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Tror du vet svaren på alla dom frågorna, du vill bara inte erkänna dom och acceptera dom själv.

Agreed .^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att knulla någon med kondom är ej så skönt när det är utan. Men jag har inte frågat någon om detta och ingen vet att jag har legat med min kusin förutom ni som har läst detta!

Men hur stor är sannolikheten att bli HIV-smittad utan skydd. Och varför är det inte okej att ligga med sin kusin?


   
SvaraCitera

Optimus2099:

Borde jag ligga med min egna kusin?

Är ju lagligt.


   
SvaraCitera

aids


   
SvaraCitera

testa dig på ungdomsmottagningen

och sök vård för din månadslånga diarré, det låter tröttsamt för kroppen


   
SvaraCitera

Optimus2099:

att bli HIV-smittad utan skydd

Det är ju väl 100% utan skydd !

Optimus2099:

Och varför är det inte okej att ligga med sin kusin?

Båda är killar, så vad spelar det för roll ? Det var inte så att kusin var tjej, då kunde hon va gravid, men om det är två killar man blir ju inte gravid . 😀 Enjoy . 😀


   
SvaraCitera

Optimus2099:

då tog han mig på penisen och klämde lite, vilket var skönt.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var skönt haha [crazy]


   
SvaraCitera