Aviseringar
Rensa alla

jag har hittat ett nytt band.


Ämnesstartare

Detektivbyrån lyckas utan ord illustrera den avsaknaden jag känner för Värmland, till och med e18 beskrivs så väl via sinnesstämningen, hur den ringlar sig genom den öde vildmarken, hur skogen passerar ens vindruta, hur tallskog går över till granskog som långt inne i sitt hjärta döljer ett litet tjärn som man kan se glimra genom de tjocka grenarna.

När den dunkla skogen väl öppnar sig till förmån för civilisationen står rökpelarna från bruken höga, Allt kretsar kring bruket, här föds man och här dör man. Lika fort som körde in i samhället är man utanför det igen, mer skog, mer tall, mer gran, mera tjärn. Värmland är vackert.


   
Citera
Ämnesstartare

redan lr duvet de la ner typ 09 eller nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NYTT BAND..???

OCH???

OK.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

redan lr duvet de la ner typ 09 eller nåt

aa men vafan hörde dem i 9an men man fattar nt hur true de r förrän man sitter i samma båt som dem

supply:

NYTT BAND..???OCH???OK.

KOM PÅ MIN INFLYTTNINGSFEST BARA ANNAR DÖDAR JAG DIG [mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

KOM PÅ MIN INFLYTTNINGSFEST BARA ANNAR DÖDAR JAG DIG

JAHA SÅ NU VILL DU SE MIG DÖD OCKSÅ.. [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

JAHA SÅ NU VILL DU SE MIG DÖD OCKSÅ..

lr feest [sad]


   
SvaraCitera

men kötta ack värmeland du sköna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

aa men vafan hörde dem i 9an men man fattar nt hur true de r förrän man sitter i samma båt som dem

brukade gilla dem trots att jag aldrig ens varit i värmland!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gammalt.

Så gammalt och flitigt lyssnat att det för mig är nostalgi med Detektivbyrån.

Hmm... var så länge sedan jag lyssnade nu att jag måste lyssna lite igen... FAN![sad]DITT fel[sad]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Värmland är vackert.

ack värmeland du sköna!fin natur på många håll kan jag hålla med om bor precis på gränsen mellan värmland och närke, men jag tillhör fan värmland. ingen gnällbältes dialekt här inte[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Detektivbyrån

riktigt mysig musik btw[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skuld:

men kötta ack värmeland du sköna!

AAA GÖR DET MED JUSSI BJÖRLING WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!


   
SvaraCitera

testa den med monica zetterlund också


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

ack värmeland du sköna!fin natur på många håll kan jag hålla med om bor precis på gränsen mellan värmland och närke, men jag tillhör fan värmland. ingen gnällbältes dialekt här inte

i degerfors med andra ord?


   
SvaraCitera