Aviseringar
Rensa alla

Jag har hjärtesorg, no kidding.


Ämnesstartare

Det är inte det minsta trevligt. Och jag vill hemskt gärna bli av med den - jag gör vad som helst.

Så, jag undrar.. är det rätt att ha sex med en "kompis", som man vet är väldigt förtjust i en? Jag gillar honom inte särskilt mycket och känner på mig att jag kommer må som en utomjording efteråt..

Men sen så tänkte jag att det kanske funkar att göra så om man, som jag, vill glömma en kille som man är helt fixerad vid (trots ett "avsked")?

Bör kanske tillägga att jag vet att jag är korkad, knäpp, blåst och allt sånt. Är även medveten om hur dumt det låter. Men kan ändå inte låta bli att tänka tanken.


   
Citera
Ämnesstartare

Nej, det är taskigt mot kompisen som gillar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga honom. Klargör vad som gäller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på vilket set skulle det förändra något [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

på vilket set skulle det förändra något

Jag vet inte. Men ibland blir jag så desperat efter att få slippa tänka på honom att jag gör vad som helst för att få komma så nära någon annan. Ok?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Men ibland blir jag så desperat efter att få slippa tänka på honom att jag gör vad som helst för att få komma så nära någon annan. Ok?!

det skjuter ju bara problemen framåt men okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det skjuter ju bara problemen framåt men okej

Ja, det finns väl antagligen risk för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om inte annat så är det ju opraktiskt, i och med att din kompis antagligen kommer börja bete sig skitjobbigt i så fall. Snällt är det ju inte heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nja, om ni bägge är helt på det klara med vad som gäller så fungerar det väl...
men det brukar knappast fungera att ha sex med någon och så försvinner problemen...


   
SvaraCitera

Tro mig, det fungerar inte så. Det går inte att ha sex med någon annan när den man gillar inte uppfyller ens önskan. Jag gjorde detsamma, jag hade sex med andra trots att jag gillade någon särskilt, men jag insåg sen att han aldrig skulle vilja ha mig. Men tankarna om honom var outhärlig. Kunde inte sluta tänka på honom. Fick upp tankar om honom när jag hade sex med någon annan.

Men du väljer, ha sex som inte leder någonvart och inte hjälper dig mot dina problem och såra din vän som tror att du gillar honom också och vill därför ha sex, eller så skiter du i att ha sex med honom och försöker reda ut med den du gillar. Om det inte går, håll tillbaka tankarna och gå framåt. Gör inget dumt som du till slut kommer ångra. För jag ångrade varje sex med dom andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ha sex med mig istället.


   
SvaraCitera

isola:

Nej, det är taskigt mot kompisen som gillar dig.

taskigt?, det är skitschyst ju, sex?!?

Sålänge som du berättar för honom att du bara vill ha sex och inte ger honom falksa förhoppningar.


   
SvaraCitera

The Box:

Sålänge som du berättar för honom att du bara vill ha sex och inte ger honom falksa förhoppningar.

Detta är nyckeln till ditt problem TS. Mindless fucking.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nabla:

Ha sex med mig istället.

Tjaa, varför inte.

scratchcramp:

Fick upp tankar om honom när jag hade sex med någon annan.

Det är nog det jag vill åt.. Men jag inser att detta jag försöker med inte är speciellt moget eller någonting sånt. Så jag struntar i det - i alla fall i att göra det med honom. Vill slippa ångesten.

Men det gick över för dig, till slut?


   
SvaraCitera

Renesmee:

Men sen så tänkte jag att det kanske funkar att göra så om man, som jag, vill glömma en kille som man är helt fixerad vid (trots ett "avsked")?

har aldrig funkat för mig iaf


   
SvaraCitera