Aviseringar
Rensa alla

Jag har hört om en UMare som brukar kallas för Ganon...


Ämnesstartare

Han verkar vara en lustig kuf. Men jag råkar känna till en viss någon. En hackare som hackar för hackandets egen skull, och inte låter det gå ut över andra. Och denna någon är Kottizen.
Ni ser ju vilka storverk han har gjort med KPw, så vad tror ni? Skulle han kunna besegra Ganon och häva UMs förbannelse?


   
Citera
Ämnesetiketter

Tashie:

Ni ser ju vilka storverk han har gjort med KPw,

Vad har han gjort där?


   
SvaraCitera

Alltså va [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Vad har han gjort där?

Står på wikia-sidan.


   
SvaraCitera

Tashie:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Låter som om han misslyckas rätt hårt.


   
SvaraCitera

Hej Ganon.


   
SvaraCitera

Tashie:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

om du inte är ganon, för hacka sig själv borde ju ej va så svårt.... om man ej är 1 retard


   
SvaraCitera

Wait whut? Syftet med tråden är att diskutera en användare, på ett annat helt random forum, som typ hittade buggar på det där forumet? Öh?[confused]


   
SvaraCitera

Det är ej samma person. [smile]


   
SvaraCitera

Tashie:

Han verkar vara en lustig kuf. Men jag råkar känna till en viss någon. En hackare som hackar för hackandets egen skull, och inte låter det gå ut över andra.

Ganon hackare? En unge på KP hackare?

Hej Ganon, är du 12 mentalt?


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Hej Ganon, är du 12 mentalt?

ehehehehehee nu kmr du också bli låst nästa gång ganon löper amok med 1 mod/skribentkonto[wink]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ehehehehehee nu kmr du också bli låst nästa gång ganon löper amok med 1 mod/skribentkonto

Hahaha, jag kan hälsa Ganon att om han vill förstöra hela sidan så finns det finfina program för det. Man behöver inte ens vara "hacker", den bjuder jag på [love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tashie:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Ingen misslyckad, "14 år" gammal buggtestare från KPwebben skulle klara av Ganon... [zzz]

Fast skulle han det skulle han bara vinna för att han var äldre... [ops]

Dan_the_ironman:

Hej Ganon, är du 12 mentalt?

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Hahaha, jag kan hälsa Ganon att om han vill förstöra hela sidan så finns det finfina program för det. Man behöver inte ens vara "hacker", den bjuder jag på

scchh, ge honom inga tips, kommer få sån abstinens utan um[blush]


   
SvaraCitera

vem var den där patric


   
SvaraCitera