Aviseringar
Rensa alla

jag har ingen rubik. eh. hjälp.


Ämnesstartare

okej, vad lider jag av?
jag har börjat.. låt oss säga umgås med en kille och han är perfekt på alla sätt, på riktigt verkligen. glad och social och rolig och ser bra ut och är snäll och hela paketet. OCH han har en skinnjacka, man får inte glömma skinnjackan för den ger många pluspoäng.
han har bjudit med mig till sin stuga och hem till honom och jag ska till honom imorgon och allt är så bra.

inte, för jag är skitnervös. jag dör, mitt hjärta slår så hårt att det nästan gör ont och jag är skitnervös och oroar mig för tystnad och att allt ska bli fail och att det är mitt fel och att han ska tycka att jag är helt fuckad i huvudet. men det gör han ju inte. tror jag. för vi har bara umgåtts på fyllan flera gånger och klickat jättebra redan från första början och sen har vi haft kontakt via sms osv och kommit varandra väldigt nära. men nu ska jag snart ringa honom och jag vill dö och supa ner mig. det är bara ett telefonsamtal, seriöst?

så, vad lider jag av?


   
Citera
Ämnesetiketter

Du är lebb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Du är lebb

där har vi det.


   
SvaraCitera

Du är bara.. nervös?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Du är bara.. nervös?

well, ja. uppenbarligen. men jag kan inte förstå varför, för det borde inte vara nervöst med honom.


   
SvaraCitera

ruunar:

well, ja. uppenbarligen. men jag kan inte förstå varför, för det borde inte vara nervöst med honom.

Du är väl bara nervös för att du gillar honom och helt enkelt inte vill sabba allt. Har jag rätt?


   
SvaraCitera

Du är KÄR PÅ RIKTIGT såklart.


   
SvaraCitera

Med andra ord; du 'lider' inte av något.


   
SvaraCitera

När man e packad ursäktar det alla fel man gör,när man e nykter så är man..oskyddad?


   
SvaraCitera

kärlek?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Du är KÄR PÅ RIKTIGT såklart.

du är ute och cyklar! du är småkär. jag är småkär kanske. du är småkär!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

När man e packad ursäktar det alla fel man gör,när man e nykter så är man..oskyddad?

true, true.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera