Aviseringar
Rensa alla

Jag har inte fått min mens än:/


goooa:

skulle ha fått min mens för 4 dagar sedan

fyra dagar är ju ändå inte jättemycket[cute] men gör ett test![y]


   
SvaraCitera

goooa:

Livet är förstöööört!!!!! Vad ska jag göra nudå, finns det typ inga test eller nå man kan göra?

seriöst?
sånt här visste jag då jag gick i 1:an. -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte så enkelt för andra, har kanske haft sexualundervisnng en gång och det var i nian. Nu skulle vi hoppa över det. Det känns kul det här, ville inte direkt att det skulle bli så här. Även fast jag vet att det är mitt eget fel.

Ska ringa HUM imorn sen får vi se vad som händer har jag tur så kommer min mens snart. Gör den det ska jag aldrig mer klaga över hur värdelöst det är att ha det. :/


   
SvaraCitera

goooa:

Borde jag inte känt det?:S

Du känner ju inte ens den andra :S wtf


   
SvaraCitera

Ingen risk när han inte sprutade i dig.


   
SvaraCitera

Det behövs bara en spermie så blir det plus på stickan. Du kan ju vara med barn .. bäst att gå till UM och göra ett gravtest. Så du slipper gå åh' oroa dig över skiten.


   
SvaraCitera

har inte heller fått den, är 21 [n]


   
SvaraCitera

ja ha rinte fått min på 3 mån! ja känner mig lita halv orolig!


   
SvaraCitera

Hur ska vi kunna veta om du är gravid eller inte? Gå till UM och gör ett g-test, det är gratis.

Din mens kan vara försenad på grund av att du är stressad, orolig eller något sådant också. Eller så är den bara lite oregelbunden.


   
SvaraCitera

goooa:

Hade oskyddat sex i ca 1 minut kanske sen bad jag honom att sätta på en KONDOM. Kan det innebära att jag är gravid? (Han fick inte utlösning

Du kan vara lugn, har han inte sprutat i dig så kan det inte bli barn.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera