Aviseringar
Rensa alla

Jag har jättesvårt att få vänner


Ämnesstartare

Hejsan. 

Så jag har gått i gymnasiet i två år och jag har aldrig träffat nån utanför skolan. Alla i klassen dissar mig. 

Jag har laddat ner Tinder och faktiskt träffat fyra personer därifrån.  Alla fyra pratar jag med utomhus liksom i någon/några timmar; vi har trevligt och roligt TYCKER JAG IALLAFALL

Sedan när vi säger hejdå, etc. 

Det blir nästan ingen mer sms kontakt, därmed ingen till träff

Om det är sms kontakt så är det Jag som skriver först. 

Jag har frågat alla fyra varför dom inte vill träffa mig nån mer gång, eller varför vi inte skriver mer och om det seriöst är nåt jävla fel på mig?  

Jag ser väldigt bra ut, har bra klädsmak och är fräsch. 

Jag blir verkligen sorgsen i hela mitt bröst när jag konstant blir dissad. Vet inte vad jag gör för fel alltså. 

Svårt för er att svara på också kanske men asså allvarligt?? Jag känner mig jätteensam. Bor i Stockholm också


   
Citera

Hitta nån tjej på krogen , slipper du vara ensam 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Hitta nån tjej på krogen , slipper du vara ensam 🙂 

Jag vet inte hur man gör på krogen alltså, jag har aldrig varit där och jag kan inte "umgängesreglerna" på krogen osv. Är 19 år och jag har inte träffat någon vän sedan dagis. Fml


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill ju liksom ha vänner och göra roliga saker nu när jag är ungdom, jag missar så himla mycket... Kommer typ sitta där när jag är 30 ensam i min lägenhet och dricka rödvin o gråta


   
SvaraCitera

Vad har hänt med dinA barndomskompisar ? Så vitt jag vet stannar dom alltid kvar . 


   
SvaraCitera

Ingen aning. Otur kanske? Du verkar ju inte direkt som någon man vill undvika i alla fall. Vet inte hur du är IRL, så, ja. Jag vet inte. Men jag förstår hur det känns, det är bra att du försöker i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Vad har hänt med dinA barndomskompisar ? Så vitt jag vet stannar dom alltid kvar . 

Jag har inte gått i skolan mycket, så jag har verkligen INGA vänner. Minns en kompis jag hade på dagis, men efter det har jag inte haft någon kompis ALLS. det är helt sjukt :/ det gör mig verkligen sårad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitsnack:
Ingen aning. Otur kanske? Du verkar ju inte direkt som någon man vill undvika i alla fall. Vet inte hur du är IRL, så, ja. Jag vet inte. Men jag förstår hur det känns, det är bra att du försöker i alla fall.

IRL, jag tycker att jag är helt normal, jag är social och är allmänt trevlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså domhär fyra personerna har varit sjukt pratglada osv över både telefon och sms, men efter träffen blir det helt annorlunda.

Jag har en till person som jag ska träffa idag faktiskt, så efter denna, om det inte funkar efter denna... då vettefan va ja gör asså haha. Då lär det ju vara något riktigt riktigt mentalt stört i min hjärna, är jag i en dröm? Är jag i nån jävla spelmaskin och någon typ kontrollerar alla mänmniskor och testar min uthållighet? XD


   
SvaraCitera

storablodådrerpumpade:
Asså domhär fyra personerna har varit sjukt pratglada osv över både telefon och sms, men efter träffen blir det helt annorlunda.

Jag har en till person som jag ska träffa idag faktiskt, så efter denna, om det inte funkar efter denna... då vettefan va ja gör asså haha. Då lär det ju vara något riktigt riktigt mentalt stört i min hjärna, är jag i en dröm? Är jag i nån jävla spelmaskin och någon typ kontrollerar alla mänmniskor och testar min uthållighet? XD

Ja, du trippar sönder. WAKE UP

OT: Har du inga syskon som är  i din ålder kanske? Du kanske skulle hänga med dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:

Ja, du trippar sönder. WAKE UP

OT: Har du inga syskon som är  i din ålder kanske? Du kanske skulle hänga med dom.

trippar?

Typ ramlar jag över mig själv alltså? 😮

Har syskon, dock bor ingen av dem nära här!


   
SvaraCitera
duden

storablodådrerpumpade:
Hejsan. 

Så jag har gått i gymnasiet i två år och jag har aldrig träffat nån utanför skolan. Alla i klassen dissar mig. 

Jag har laddat ner Tinder och faktiskt träffat fyra personer därifrån.  Alla fyra pratar jag med utomhus liksom i någon/några timmar; vi har trevligt och roligt TYCKER JAG IALLAFALL

Sedan när vi säger hejdå, etc. 

Det blir nästan ingen mer sms kontakt, därmed ingen till träff

Om det är sms kontakt så är det Jag som skriver först. 

Jag har frågat alla fyra varför dom inte vill träffa mig nån mer gång, eller varför vi inte skriver mer och om det seriöst är nåt jävla fel på mig?  

Jag ser väldigt bra ut, har bra klädsmak och är fräsch. 

Jag blir verkligen sorgsen i hela mitt bröst när jag konstant blir dissad. Vet inte vad jag gör för fel alltså. 

Svårt för er att svara på också kanske men asså allvarligt?? Jag känner mig jätteensam. Bor i Stockholm också

Haha, asså har vi typ samma livsproblem för jag känner exakt likadant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duden:

Haha, asså har vi typ samma livsproblem för jag känner exakt likadant

Har vi autism eller? :S


   
SvaraCitera

brukar du prata om din stora blodåderpumpade?


   
SvaraCitera

Hade själv samma problem länge, men efter att mitt självförtroende öka så har jag fått mer kompisar, så jag tror det kan ha mycket med det att göra


   
SvaraCitera