Aviseringar
Rensa alla

Jag har kronofogden på mig. :/


Ämnesstartare

Fan, jävla skit. Nu kommer jag ha en prick i tre år eller vad är det? Cry cry cry...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Va haru gjooort!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Va haru gjooort!

Jag har inte lämnat in saker till skolan lol. Inte särskilt mycket pengar men har liksom struntat i alla påminnelser för att jag inte tänkte bättre. [zzz]

Det är "bara" 2000 kr typ men ändå! Det är ju pricken jag bryr mig om! Hej då köp av lägenhet! Hej då saker på avbetalning! Hej då jag får inte ta lån!


   
SvaraCitera

Du är inte ensam om det, Har haft dom på mig sen ja va 7 år. Ska betala in 20 000 kr eller nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fight the power [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag har inte lämnat in saker till skolan lol. Inte särskilt mycket pengar men har liksom struntat i alla påminnelser för att jag inte tänkte bättre. [zzz]

dom kmr snart hem till dey o hämtar dina sakr 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geforce8800:

Du är inte ensam om det, Har haft dom på mig sen ja va 7 år. Ska betala in 20 000 kr eller nåt

Sju år? Varför det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geforce8800:

sen ja va 7 år.

Öh? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

dom kmr snart hem till dey o hämtar dina sakr 🙁

Haha nej, lägenheten står inte i mitt namn. Men får ta och betala in den där räkningen annars kommer jag skjuta upp det i hundra år. Men fan vilket tråkig avgift, 2000 kr skulle kunna gå till kläder och roliga saker inte en räkning. [cry]


   
SvaraCitera

Angelize:

Sju år? Varför det?

Det började med att min pappa köpte en båt på avbetalning i mitt namn, Sen sket i att betala båten. Sen massa andra räkningar i mitt namn som inte har blivit betalade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

aha nej, lägenheten står inte i mitt namn. Men får ta och betala in den där räkningen annars kommer jag skjuta upp det i hundra år. Men fan vilket tråkig avgift, 2000 kr skulle kunna gå till kläder och roliga saker inte en räkning. [cry]

du ska ej sägna ngt, du vann 20000. tkr isf att dom dr 2000 kunde gått till mey ist. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geforce8800:

Det började med att min pappa köpte en båt på avbetalning i mitt namn, Sen sket i att betala båten. Sen massa andra räkningar i mitt namn som inte har blivit betalade

Aha. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

du ska ej sägna ngt, du vann 20000. tkr isf att dom dr 2000 kunde gått till mey ist. [sad]

Jag har typ 5000 kvar och det ska gå till mat och kläder osv. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag har typ 5000 kvar och det ska gå till mat och kläder osv. [crazy]

Ska ju räcka till "Rädda Angelize från kronofogden"-fonden nu också! Reste kan ja fåå [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Men fan vilket tråkig avgift, 2000 kr skulle kunna gå till kläder och roliga saker inte en räkning. [cry]

Vissa borde inte få hantera sin ekonomi själva [tired]


   
SvaraCitera