Aviseringar
Rensa alla

Jag har kronofogden på mig. :/


Ämnesstartare

Angelize:

Men fan vilket tråkig avgift, 2000 kr skulle kunna gå till kläder och roliga saker inte en räkning. [cry]

Buddah:

Vissa borde inte få hantera sin ekonomi själva [tired]


   
SvaraCitera

Åkt på kronofogden jag också, en 100-kronors sak växte till 1000 kronors sak på två månader. Så går det när man flyttar hemifrån och blir miserable.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Vissa borde inte få hantera sin ekonomi själva [tired]

Jag lyckas alltid få min ekonomi att gå ihop så ni med sura miner kan bara hålla käften och bry er om er ekonomi istället! OK!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Men fan vilket tråkig avgift, 2000 kr skulle kunna gå till kläder och roliga saker inte en räkning

you go girl [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geforce8800:

Det började med att min pappa köpte en båt på avbetalning i mitt namn, Sen sket i att betala båten. Sen massa andra räkningar i mitt namn som inte har blivit betalade

soft pappa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför lämnade du inte bara tillbaka böckerna, eller köpte dom från skolan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Åkt på kronofogden jag också, en 100-kronors sak växte till 1000 kronors sak på två månader. Så går det när man flyttar hemifrån och blir miserable.

[surprised] pga ränta?


   
SvaraCitera

daisy:

[surprised] pga ränta?

Ja.


   
SvaraCitera

döög:

soft pappa

Visst är han, Men hatar inte han mer för det. Tar det rätt chill.Menar, Har batalar mig varje månad nu. Efter ett litet snack. Så snart är den väl betald


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag lyckas alltid få min ekonomi att gå ihop så ni med sura miner kan bara hålla käften och bry er om er ekonomi istället! OK!

Vänta här nu, tråden handlar väl om att du har kronofogden på dig - dvs. om din ekonomi. Men vi skall ändå inte bry oss om den utan byr oss om vår egen? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Vänta här nu, tråden handlar väl om att du har kronofogden på dig - dvs. om din ekonomi. Men vi skall ändå inte bry oss om den utan byr oss om vår egen? 🙂

Svarade bara på ditt inlägg, om att någon annan bör ta hand om min ekonomi, försäkrade dig om att det inte behövs. Punkt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Varför lämnade du inte bara tillbaka böckerna, eller köpte dom från skolan?

För att orka [zzz]

Sitter nästan i samma sits, kommer kravbrev från telenor som jag måste ringa och reda ut. Var farligt nära att hamna hos kronofogden den här månaden eftersom att mitt CSN är indraget.

Woooo pengaaaaar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

För att orka [zzz]

Öh, okej.

Mawns:

Sitter nästan i samma sits, kommer kravbrev från telenor som jag måste ringa och reda ut. Var farligt nära att hamna hos kronofogden den här månaden eftersom att mitt CSN är indraget.

Verkligen inte värt att hamna i en sån situation pga lathet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Verkligen inte värt att hamna i en sån situation pga lathet.

För jag hade inte skola då så jag sket i det


   
SvaraCitera