Aviseringar
Rensa alla

Jag har lock för örat


Ämnesstartare

Jag har lock för örat.
Det suger rätt hårt.

Vad göra för att få bort det pissiga fanskapet? [mad]


   
Citera

vispa runt med en tops

kommer det blod, sluta [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

vispa runt med en tops

Testat, funkade inte [sad]

sötnos:

kommer det blod, sluta

You're not the boss of me! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså jag kommer typ dö snart [cry]


   
SvaraCitera

Du är inte förkyld eller något annat dumt då? Provat att hålla för näsan och blåsa ut ur den? Det är ju inge vidare skönt och inte heller särskilt bra att göra för mycket men det fungerar ibland i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kilowatt:

Alltså jag kommer typ dö snart [cry]

Ta en knarktablett och sov, det brukar släppa på natten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nate:

Du är inte förkyld eller något annat dumt då?

Mja, halsen var svullen och gjorde ont men det har gått över nu.

Nate:

Provat att hålla för näsan och blåsa ut ur den?

Min standardteknik, så ja. Funkar inte [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Ta en knarktablett

Har bara melatonin [sad]

Ingemarsdotter:

och sov

Råkade sova på soffan typ hela dagen, är således ganska pigg [blush]

Ingemarsdotter:

det brukar släppa på natten.

Har haft skiten i två dagar nu. Har inte släppt på natten 🙁
Och så blir det bara svårare att sova för jag ligger alltid på mitt bra öra och lyssnar alltid på musik vid läggdags men då hör jag ju ingenting [cry]

Please kill me, jag är fan hellre både magsjuk och har influensa än lock för örat [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du testat att använda öronproppar och spelat sinneshög musik? jag hade lock för örat ibland innan jag åkte till replokalen, sedan försvann det under tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

har du testat att använda öronproppar

Nä, har inga örondroppar och råkade sova istället för att gå till apoteket [blush] Det är vid sånahär tillfällen man skulle ha en karl som handlar åt en [ops]

Ingemarsdotter:

spelat sinneshög musik

Inte det heller nej - sov och har djur som inte uppskattar snorhög volym 🙁 Får testa imorrn med högtalarna mot örat eller nåt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kilowatt:

örondroppar

Nej, med p. Öronproppar samt musik. Det gör att örat "korkas upp" praktiskt taget 🙂


   
SvaraCitera

Kilowatt:

Min standardteknik, så ja. Funkar inte [sad]

Okej då var det värre! Men har man varit förkyld vill jag minnas att det kan sitta kvar ett par dagar även efter det att man i övrigt känner sig helt frisk. Tror jag varit med om något sånt i alla fall så det är väl bara att vänta och se. I värsta fall kan det väl vara en vaxpropp men det tror jag nog man känner på en massa sätt men det vet jag inte riktigt.

Känner verkligen att jag inte kunde bidra med något vettigt i den här tråden. Ett riktigt fiasko från min sida! 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Nej, med p. Öronproppar samt musik. Det gör att örat "korkas upp" praktiskt taget 🙂

Oj, läste örondroppar x)
Will do om jag överlever natten! Danke [y]


   
SvaraCitera

Köp revaxör med en sjöljblåsa på apoteket och följ anvisningarna så blir du nog av med dina problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nate:

Men har man varit förkyld vill jag minnas att det kan sitta kvar ett par dagar även efter det att man i övrigt känner sig helt frisk.

Ohja, definitivt. Förra gången hade jag lock i två veckor [chocked]

Nate:

Känner verkligen att jag inte kunde bidra med något vettigt i den här tråden. Ett riktigt fiasko från min sida! 😛

Det är tanken som räknas och allt det där [y]

Novan:

Köp revaxör med en sjöljblåsa på apoteket och följ anvisningarna så blir du nog av med dina problem

Will do om högtalarna inte funkar (och om jag inte däckar på soffan igen) [smile]


   
SvaraCitera