Aviseringar
Rensa alla

jag har mens


Lounge:

d va nära

men blir inga japaner än!!!!!!!!!!!

nä d är nog lika bra d!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

davvelito:

Klart det finns! En skicklig trådskapare med [wink]

vadå.. var d du som skapade den

dvärgkastarn:

Mobbas inte, är bara lite sen i utvecklingen [sad]

aaaa men ska inte vara elak=)=) säg till när du fått den så kan jag lära dig ALLT om bindor och tamponger

El Guaje:

Har då fan inte fått nån bild så sikt i det då. Har väl andra o få mensbilder av om vi ska va såna .

oj jag skicka visst till min chef

hehe

nu blev jag sårad [sad]


   
SvaraCitera

Lounge:

vadå.. var d du som skapade den

Hehehe aa [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Mm jag och Nintendo har nu också! Hon fick i söndags och jag i måndags tror jag att det var. Mm kan kanske låna ut min vetevän om det kniper men helst inte.... känns som min partner nu.
Innan jag somnade igår så tänkte jag på att det borde finans vetekuddar i mänsklig storlek. Tänk vad mysigt att ligga på en sådan när man tittar på tv, eller ha liggandes bakom sig i någon slags veteomfamning innan man ska somna. Och nä det går ej att jämföra med riktiga människor för vetevänner har inga armar eller andra kroppsdelar som ska få plats någonstans.


   
SvaraCitera

Men ring chefen o säg att det är din katt i badet. Varför sårad :(((


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

davvelito:

Hehehe aa

fint att du har sådant intresse för mens=)=)

isola:

Mm jag och Nintendo har nu också! Hon fick i söndags och jag i måndags tror jag att det var.

haha vilken koll ni har! va fan!

isola:

Mm kan kanske låna ut min vetevän om det kniper men helst inte.... känns som min partner nu.

nää har aldrig mensvärk

isola:

Och nä det går ej att jämföra med riktiga människor för vetevänner har inga armar eller andra kroppsdelar som ska få plats någonstans.

fast d är ju armarna som är d mysiga

El Guaje:

Men ring chefen o säg att det är din katt i badet. Varför sårad :(((

HAHAHAHA

min katt i badet wtf

näää men jag trodde att mina mensar var d finaste att ha på bild


   
SvaraCitera

Lounge:

fint att du har sådant intresse för mens=)=)

Haha så stort är det inte egentligen. Men det uppdagades under en träff att det saknades och behövdes en dagbok. Så jag tog mitt förnuft till fånga och skapade mensdagboken!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

davvelito:

Haha så stort är det inte egentligen. Men det uppdagades under en träff att det saknades och behövdes en dagbok. Så jag tog mitt förnuft till fånga och skapade mensdagboken!

aaaa fiiint=)=) lovar att uppdatera i den hädanefter


   
SvaraCitera

Jaa men det är ju de finaste. Varför tror du jag e så angelägen om att få en?? Förlåt om jag såra dig. Ska gottgöra


   
SvaraCitera

Lounge:

nää har aldrig mensvärk

Skönt! Jag hade aldrig förr om åren men nu har jag fått de första dagarna. Kanske blir det värre med åren?????


   
SvaraCitera

Lounge:

aaaa fiiint=)=) lovar att uppdatera i den hädanefter

Wooohooo [wink]


   
SvaraCitera

isola:

Tänk vad mysigt att ligga på en sådan när man tittar på tv, eller ha liggandes bakom sig i någon slags veteomfamning innan man ska somna..

Vad ensamt det där lät [sad]


   
SvaraCitera

nubbie:

Vad ensamt det där lät [sad]

Tänkte också det men det var inte så det var menat. [sad]
Menade mer som ett varmt vetekuddbeslag över hela kroppen.


   
SvaraCitera

isola:

Tänkte också det men det var inte så det var menat. Menade mer som ett varmt vetekuddbeslag över hela kroppen.

Vetekuddsonepiece.


   
SvaraCitera

nubbie:

Vetekuddsonepiece.

kanske kan bli nästa års julklapp


   
SvaraCitera