Aviseringar
Rensa alla

Jag har ont i slidan


Ämnesstartare

komplicerad:

nu vet jag vad jag har.

Ehm, de tror jag inte.. Och i så fall; Hur kom du fram till de på den korta stunden du läste igenom de?

.. Har svårt att betrakta dig som ''seriöst'' angående ditt inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Ehm, de tror jag inte.. Och i så fall; Hur kom du fram till de på den korta stunden du läste igenom de?

.. Har svårt att betrakta dig som ''seriöst'' angående ditt inlägg.

"Ofta anger man långdragna, besvärliga förlossningar och tungt arbete som orsak till framfalls besvär. "
påminde om en besvärlig förlossning

Vet inte vad jag har... har haft såhär sedan januari/februari och det har fortfarande inte läkt, får smärtor i livmodern och runt det området, smärtor som jag aldrig tidigare fått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

besvärliga förlossningar

Jag vill understryka att min mamma har haft framfall vilket i hennes fall blev det operation. Och många timmar med morfin på sjukhuset.. Jag rekommenderar dig att uppsöka en läkare som kan ge dig ett mer detaljerat svar.

''Varför'' hon fick det är en gåta. Troligtvis för att hon är äldre och fött avsevärt många ungar, alla är förvisso över 20 år (förutom jag).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Jag rekommenderar dig att uppsöka en läkare som kan ge dig ett mer detaljerat svar.

MEn vill inte få ngt uppkört när dom ska undersöka, dom förstår inte att det gör ont 🙁 dom tror att jag spänner mig... Orkar inte sådant

Lejonhjärta:

Troligtvis för att hon är äldre och fött avsevärt många ungar, alla är förvisso över 20 år (förutom jag).

Åh, då ere förståeligt, men hon mår bra nu va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Orkar inte sådant

Markera tydligt redan innan besöket att du har fruktansvärt ont och är rädd för att bli undersökt.. Annars kan jag följa med som ''stöd''. Om du bor i närheten av Stockholms-området. Dock tror jag att du redan har riktiga vänner som fixar de om det nu behövs.

komplicerad:

men hon mår bra nu va?

Jodå. Hon är helt återställd. Men hon fick vara sjukskriven från jobbet i en månad cirka på grund av att allt skulle läka som det skulle. Om vi nu ska se ''turen i oturen'' så kanske du kan få studera hemma om du har behov av de.

(detta hände bara för tre månader sedan).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Annars kan jag följa med som ''stöd''. Om du bor i närheten av Stockholms-området.

Ne, nu blir jag ledsen! Vad gulligt av dig!

Lejonhjärta:

Dock tror jag att du redan har riktiga vänner som fixar de om det nu behövs.

Yes, dome väldigt stöttande (tack gode Gud för det) 😀
känner dock sällan ett behov av deras stöd, är bara som en repetion, så föredrar att gå ensam[y]

Lejonhjärta:

Jodå. Hon är helt återställd.

Åh, skönt att det är över nu iaf[smile]

Lejonhjärta:

Om vi nu ska se ''turen i oturen'' så kanske du kan få studera hemma om du har behov av de.

Jo, eller så tar jag det när jag studerat klart
har ändå inte så stort behov av sex tills dess... Alltså, egentligen.

Men, är rädd för att det ska "läka på fel sätt" - att det på något sätt förvärras... Är det möjligt tror du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

"läka på fel sätt"

Läkarna borde hänvisa till någon sorts rehabiliterings träning. Så det borde inte vara några större problem, tror jag. Annars borde du nog ta eget initiativ.

komplicerad:

skönt att det är över nu iaf

Dold text: .. Det skulle jag inte vilja säga. Dom skildes för två veckor sedan, Inte för att jag tagit skada av det men ändå. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Dom skildes

Vilka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Vilka?

Mamma inklusive ex-fabrorn, styvpappan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Mamma inklusive ex-fabrorn, styvpappan.

Oh, :/ hoppas hon klarar av att kma över hnm snabbt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

hoppas hon klarar av att kma över hnm snabbt!

- Inga problem. Det var ju knappast jag som hade förälskat mig? Haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Inga problem. Det var ju knappast jag som hade förälskat mig? Haha.

haha[love]


   
SvaraCitera