Aviseringar
Rensa alla

Jag har problem med orgasm


Ämnesstartare

Hej jag har en kille sen en månad tillbaka ungefär och vi har haft sex några gånger också före förhållandet. Nu är det så att jag aldrig har fått orgasm vi har försökt med en del olika ställningar osv. men det funkar aldrig jag vet inte hur vi ska göra. ;s
tips? [confused]


   
Citera
Ämnesetiketter

mianilsson:

tips? [confused]

Längre förspel, Smek dig själv, han slickar dig tills du är nära, du talar om för honom vad som skulle vara skönaer ifall han gjorde på annat sätt, använd sökfunktionen här på UM alternativt google....


   
SvaraCitera

Nu kan vi låsa tråden när Nebiros svarat


   
SvaraCitera

Du får re-routa dina energier och meditera tills du nått önskad frekvens


   
SvaraCitera

spänn magen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för svaren.


   
SvaraCitera

lilasmet:

Nu kan vi låsa tråden när Nebiros svarat

Är han mästaren [surprised]?


   
SvaraCitera

skaffa kille som är bättre i sängen ¨^


   
SvaraCitera

mianilsson:

tips?

fHREDDELEETO:

skaffa kille som är bättre i sängen ¨^

lr så lär hon sig att det inte är det lättaste att ge tjejer orgasm de första ggrna?[confused] om ens på hela livet för vissa 😛


   
SvaraCitera

Knarko:

lr så lär hon sig att det inte är det lättaste att ge tjejer orgasm de första ggrna?[confused] om ens på hela livet för vissa 😛

går väl också >.<


   
SvaraCitera

Många(i stort sett alla) kvinnor kan ju inte komma bara genom penetration. Pröva stimulering av klitoris och g-punkten


   
SvaraCitera

fHREDDELEETO:

skaffa kille som är bättre i sängen ¨^

"svårt med att få orgasm" Det beror inte på killen dombfokk!

Hur som helst. Har stött på 2 tjejer med samma problem. + en kompis som berättat! Har funkat när hon börjat smeka sig själv och nånstans mitt i smeten så kommer jag in i henne och kör på som vanligt. pröva, annars är det bara att testa sig fram!


   
SvaraCitera

´det sitter i huvudet ! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mianilsson:

tips?

Det är viktigt att våga andas ordentligt, inte bara små pust liksom. Du kan oxå prova att typ spänna låren.

Knarko:

lr så lär hon sig att det inte är det lättaste att ge tjejer orgasm de första ggrna? om ens på hela livet för vissa 😛

För vissa tjejer kan aldrig få orgasm, tyvärr.


   
SvaraCitera

damdam:

För vissa tjejer kan aldrig få orgasm, tyvärr.

lr så är killen kass på fixa det ^^


   
SvaraCitera