Aviseringar
Rensa alla

:'( Jag har sett honom


Ämnesstartare

Begår nog liknande brott runt omkringer en utan att man märker det. Sorgligt nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Begår nog liknande brott runt omkringer en utan att man märker det. Sorgligt nog.

Vet 🙁 man känner sig hjälplös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker dock att det kan vara känsligt att visa upp vem pappan är då det "blottar" dottern. Kanske inte jätteskoj för henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar som att det mest bara är rasister som läser på den där sidan om man tittar på kommentarerna. Kul hur de vill länka alla brott till islam och invandring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Tycker dock att det kan vara känsligt att visa upp vem pappan är då det "blottar" dottern. Kanske inte jätteskoj för henne.

Han kan nog glömma sin roll som pappa hädanefter .  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Han kan nog glömma sin roll som pappa hädanefter .  

Jag menar bara att de som vet att han är hennes pappa, vet helt plöstligt vad hon har blivit utsatt för. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Jag menar bara att de som vet att han är hennes pappa, vet helt plöstligt vad hon har blivit utsatt för. 

Ja det är inte kul för tjejen om det blir ryktesspridning. Troligtvis blir hon omplacerad av sociala myndigheter. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch vad äckligt!! :(((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ju hoppas nån utsätter honom för samma grejs i fängelset. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

livstids fängelse i mitt tycke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:
Verkar som att det mest bara är rasister som läser på den där sidan om man tittar på kommentarerna. Kul hur de vill länka alla brott till islam och invandring.

det finns jävla många rasister


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frisk sate...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med Zodd, sidan verkar vara rasistisk som attan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir så jävla ledsen
hur kan d finnas sånna människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:
Verkar som att det mest bara är rasister som läser på den där sidan om man tittar på kommentarerna. Kul hur de vill länka alla brott till islam och invandring.

t.om när namnet är svenskt : D


   
SvaraCitera