Aviseringar
Rensa alla

Jag har sex med killen min bästavän gillar


Ämnesstartare

Jag och min bästavän har känslor för samma kille. För ett tag sedan hade jag sex med honom på fyllan, när hon fick reda på det blev hon jätte ledsen och jag lovade att inte göra det igen. Nu har jag legat med honom 2 gånger den här veckan och har inte berättat något för henne. Ska jag berätta för henne och isåfall hur? behöver verkligen hjälp


   
Citera

Bättre att hon får höra det från dig än någon annan


   
SvaraCitera

men varför inte? han vill ju ligga med dig. hon kan ju försöka haffa honom annars, eller så går hon vidare. men kanske hade varit schysst att från början släppa honom om ni båda gillar honom, men vad fan...


   
SvaraCitera

Låter som du är en äcklig slampa och värre en lögnare. -.-


   
SvaraCitera
b1son

steg 1 inse att hon inte är din bästavän om du beter dig såhär mot henne
steg 2 ok ni är inte vänner längre så gör vad fan du vill?!


   
SvaraCitera

Varför heter du ens "theslut"? Du är ju inte hora bara för att du ligger med killen både du och din bästavän tycker om.


   
SvaraCitera
b1son

haha fuck drtta tänker intr vörja hänga på um igen alla är dryga rövhål här


   
SvaraCitera
sies
 sies

Varför tror du bara för att jag och VonKissekatt undrar samma sak så är vi ett "team"? Jag skiter fullständigt i vad hon säger. 

Vad jag har frågat hela tiden är varför du ens sa "Du är ju inte hora bara för..."? Vart fick du hora ifrån? 

CitronSaft:
Varför heter du ens "theslut"? Du är ju inte hora bara för att du ligger med killen både du och din bästavän tycker om.


   
SvaraCitera

Jag tycker du ska vara ärlig mot din kompis. Det kommer bara göra ondare om hon får veta det av någon annan.
Däremot kan hon inte förbjuda dig att träffa honom och bara för att hon gillar honom betyder det inte att ingen annan får röra honom.
Tycker ju liksom att hans åsikt i frågan borde räknas.


   
SvaraCitera

Jag måste säga att du inte är någon vidare bra "bästis". Riktigt bra vänner väljer att glömma en kille för att inte äventyra sin vänskap. Men nu är det ju för sent och du borde berätta för henne vad du gjort. Men förvänta dig inte att hon kommer att se dig som sin vän längre. Jag hade inte gjort det om jag vore hon eftersom du aktivt valt att såra henne.


   
SvaraCitera