Aviseringar
Rensa alla

Jag har små bröst[shake]


Min livssituation ser likadan ut fast tvärt om :I


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Min livssituation ser likadan ut fast tvärt om :I

NICE


   
SvaraCitera

inget namn:

NICE

MM, SÅ NICE FAST ORKADE EJ GÖRA LIKADAN TRÅD FAST TVÄRTOM [shake]

(Låter det vara osagt huruvida jag faktiskt är besviken på mig själv eller ej.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Skönhet, Utseende och Mode


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hihihi sött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har också små, perfekt då alla um-raggare (och ickeraggare) tror att jag är 14 och mycket mer attraktiv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det blir tvångsoperation asså! Kan ju inte nöjjja dig med små boobs! [shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har också hamnat där nu. Mina försvann rätt snabbt med de där sex kilona. Börjar vänja mig vid det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej. Det kan vara svårt att tycka om något som inte är allmänt accepterat i vårt samhälle. Det finns olika sätt att gå till väga för att kunna skaffa sig ett sämre självförtroende och förstå hur mobbat det är med små bröst. Det bästa är nog att låta sig påverkas av andra. Gå på en modellaudition. Under tiden som du väntar på att få komma in till juryn kan du försöka få uppmärksamhet bland de andra sökande med större bröst. Då kanske de skrattar åt dig, och så kan du avsluta kvällen med att inte komma med bland de utvalda. Då kan du äntligen få ett dåligt självförtroende som alla andra tjejer med små bröst. Lycka till [smile] Hör av dig om du behöver lite pepp och feedback.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Små bröst e åxå fina. När du blir älldre håller dom sej fortfarande fina å du slipper ha hängpeper! Så var glad.


   
SvaraCitera