Aviseringar
Rensa alla

jag har varit otrogen mot min pojkvän


Ämnesstartare

Jag har gjort världens största misstag, jag var otrogen mot min pojkvän, i princip den enda människan jag har i mitt liv just nu och nu vet jag inte hur länge till jag kommer ha honom. 
Och jag vet att jag är en hemsk person osv och det finns inga ursäkter för det jag gjort, men ska försöka förklara min sida av saken. Jag mådde riktigt jävla dåligt nu i onsdags, främsta anledningen är väl att jag har väldigt mke minnesluckor från min senaste våldtäkt och när jag väl kommer ihåg så aa som ni kan gissa så mår jag inte särskilt bra då. För att slippa rabbla upp hela mitt jävla skitliv endast för att påpeka att jag inte är särskilt psykiskt instabil så kan jag säga att jag har historik av ätstörningar, bdd, depressioner och så vidare och så vidare. Så jaa som sagt är jag inte psykiskt stabil någonstans, och är dessutom väldigt osäker på mig själv vilket jag kan ta ut på min kille ibland då han varit otrogen mot sitt ex fyra gånger så tror jag att han ska vara otrogen mot mig, vilket jag inser är väldigt ironiskt just nu när jag skriver det här. 
Hur som helst så skrev min kompis kille till mig från ingenstans att det var något viktigt, och när vi snackat lite så säger han att han inte kan ta det över telefon, så han kommer och hämtar mig i hans bil. Jag tyckte det var lite konstigt med tanke på att jag aldrig träffat han förut, men jag hade bara hört bra saker om honom så ja tänkte inget vidare på det. jag går in i bilen och så börjar han snacka om att han tror min kompis är otrogen, så jag säger till honom att nej jag tror verkligen inte hon är det. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga då jag var så jävla hög, han frågar då lite från ingenstans ifall jag har botox i läpparna, ni vet på ett sätt som inte bara är vänligt. Sen börjar han säga att han vill hämnas och jag vet inte vad, så kysser han mig och jag kysser tillbaka. Det hände inget mer, efter det så skjutsade han mig hem bara.
 jag försöker fortfarande komma på varför jag kysste tillbaka, eftersom i stunden hade jag verkligen ingen aning eftersom jag var så jävla chockad, men nu när jag spenderat de senaste två dagarna av att gå igenom den kvällen i mitt huvud så har jag lyckats reda ut mina tankar en aning. Jag var desperat efter någon att prata med om min våldtäkt, jag kände mig så jävla ensam den kvällen, jag var mer osäker på mitt utseende än jag brukar vara, och ja allt gick helt enkelt fel den dagen. Jag mådde verkligen så jävla dåligt. Och jag ville bara att någon skulle hjälpa mig och ta hand om mig, vilket jag egentligen borde ha haft min kille till. Just nu har jag panik och ingen aning om vad jag ska göra, har så mycket ångest att jag inte kan tänka klart. jag kommer ALDRIG någonsin så mycket som röra någon annan när jag är i ett förhållande igen, jag hatar mig själv för att jag skadat någon jag älskar. Kan någon underbar flicka eller pojke hjälpa en förvirrad 16åring att ta tag i sitt liv? Ska jag berätta eller inte? Hur ska jag berätta om jag gör det? SNÄLLA HJÄLP!


   
Citera

Med tanke på omständigheterna så kanske han kan förlåta dig, och det är mycket större chans att han gör det om det kommer ifrån dig, öga mot öga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MaximusPrime: Med tanke på omständigheterna så kanske han kan förlåta dig, och det är MYCKET större chans att han gör det om det kommer ifrån dig, öga mot öga.

vet att det är hemskt och inte riktigt går att berätta på ett bra sätt, men hur ska jag på bästa sätt berätta? jag vill såra honom så lite som möjligt, så vill inte bara slänga ut mig vad som hände


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har nog två val just nu:
1. Vara ärlig mot din pojkvän och hoppas på att han förstår dig. Finns en risk att han blir sur men då han själv varit otrogen så kan han ju också förstå.
2. Dölja det från din pojkvän men risken är att han får reda på det och då är du nog ganska körd

Hoppaa iallafall att allt löser sig Hjärta


   
SvaraCitera

Nu kanske jag inte direkt är rätt person att ge råd om förhållanden, men jag ska göra ett försök. 

Jag tror nog att det är viktigt att du berättar det för honom, delvis för att du själv ska kunna komma över det. Var uppriktig och berätta hur du kände så borde han förlåta dig, det hände trots allt som jag förstår det inget riktigt. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Du får berätta och ta smällarna. Värre om han upptäcker det själv senare. En kyss är ju inte som om du hade sex med snubben. Så prata med din grabb.


   
SvaraCitera

Det var han som kysste dig och du kysste honom, enbart för att du var i det tillstånd som du var i.
Det är ingen fara, du har ju inte precis haft sex med någon annan och haft något förhållande men någon annan och enligt mig (som ändå är rätt hård med vad som är otrogenhet) så tycker jag att det här absolut inte är att vara otrogen.
Om jag var din pojkvän så hade jag blivit sur och arg om du hade hånglat med någon annan och att ni tafsade på varandra iaf om man är nykter och vet vad man gör. Dock om man ångrar sig efteråt så skulle jag inte ha vart arg.
Jag hade absolut inte vart arg som nu med en kyss men även om min flickvän hade hånglat med någon om man är onykter eller så.


   
SvaraCitera

Inled med att du har gjort något som du inte är glad eller stolt över och att du ångrar att du gjort det, säg vad du gjorde och hur du mådde då, förklara varför du är ledsen.

Sen med tanke på att han har varit otrogen så skulle det vara ganska stor dubbelmoral om han inte kommer förlåta dig.

Vet att det är svårt men om det vore möjligt så skulle det vara bättre att hitta någon du kan prata med allt om. Bara en bra vän som kan vara där för dig och ge dig stöd. Någon du kan lita på till 100%! Vet att det är jätte svårt att hitta en sådan person men om du kan så gör det.

Omge dig bland bättre människor.


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
Nu kanske jag inte direkt är rätt person att ge råd om förhållanden, men jag ska göra ett försök. 

Jag tror nog att det är viktigt att du berättar det för honom, delvis för att du själv ska kunna komma över det. Var uppriktig och berätta hur du kände så borde han förlåta dig, det hände trots allt som jag förstår det inget riktigt. 

+1

Kudhos:
Du får berätta och ta smällarna. Värre om han upptäcker det själv senare. En kyss är ju inte som om du hade sex med snubben. Så prata med din grabb.

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MaximusPrime: Vet att det är svårt men om det vore möjligt så skulle det vara bättre att hitta någon du kan prata med allt om. Bara en bra vän som kan vara där för dig och ge dig stöd. Någon du kan lita på till 100%! Vet att det är jätte svårt att hitta en sådan personarrow-10x10.png men om du kan så gör det.

ja men nu råkar det vara så att den enda av minaarrow-10x10.png vänner som jag litar på eller överhuvudtaget gillar för den delen intearrow-10x10.png kommer gilla mig särskilt mke efter hon frår reda på att jag ocharrow-10x10.png hennes kille hållt på..

trevlig-snubbe: Det var han som kysste dig och du kysste honom, enbart för att du var i det tillstånd som du var i.
Det är INGENarrow-10x10.png fara, du har ju INTE precis haft sex med någon annan och haft något förhållande men någon annan och enligt mig (som ändå är rätt hård med vad som är otrogenhet) så tycker jag att det här absolut inte är att vara otrogen.

men jag kysste ju ändå tillbaka? jag hade kunnat knuffat bort honom ocharrow-10x10.png sagt att de va fel:/

Ruttenfisk: Jag tror nog att det är viktigt att du berättar det för honom, delvis för att du själv skaarrow-10x10.png kunna komma över det. Var uppriktig ocharrow-10x10.png berätta hur du kände så borde han förlåta dig, det hände trots allt som jag förstår det inget riktigt.

adaq: Du har nog två val just nu:
1. Vara ÄRLIGarrow-10x10.png mot din pojkvän och hoppas på att han förstår dig. Finns en risk att han blir sur men då han själv varit otrogen så kan han ju också förstå.
2. Dölja det från din pojkvän men risken är att han får reda på det och då är du nog ganska körd

Hoppaa iallafall att allt löser sig

jag tror intearrow-10x10.png jag skulle kunna låta bli att berätta för honom ens om jag försökte, är en alldeles för stor moralkaka för det


   
SvaraCitera

yyy:

men jag kysste ju ändå tillbaka? jag hade kunnat knuffat bort honom ocharrow-10x10.png sagt att de va fel:/

Fast du blev ju chockad och du var inte i ett tillstånd som du kunde resonera med dig själv och då är det lätt hänt att man gör något dumt som då man är full, då vet man inte vad man gör.
Jag tycker att du ska prata med din pojkvän, jag tror att han kanske blir lite sur men inget mer. Det blir värre om han får reda på det på annat sätt för då lär han tolka det som att du har varit otrogen när du i själva verket inte för förmögen att handla på rätt sätt och du ville ju inte kyssa honom egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yyy: Kan någon underbar flicka eller pojke hjälpa en förvirrad 16åring att ta tag i sitt liv? Ska jag berätta eller inte? Hur ska jag berätta om jag gör det? SNÄLLA HJÄLP!

Innan jag svarar behöver jag ställa några frågor.
Brukar din pojkvän vara förstående med snedsteg eller är han väldigt svartsjuk av sig?

Du verkar inte ha dålig moral, men däremot dålig självkontroll. Det kan du inte lastas för i detta fall, men gör du om det här nu när du vet mekanismerna bakom då ligger ansvaret på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var jag din pojkvän så skulle jag bli flygförbannad. Dock så bör du berätta lite mer bakgrund om det hela, då kanske han förstår dig och förlåter dig, om det inte händer igen alltså. 
Dock om han var otrogen med sin förra så skulle jag nog fundera om han kanske inte är det med dig också. Tycker det låter lite misstänksamt. 
Lycka till 🙁 🙂 


   
SvaraCitera

Jag skulle lämna dig direkt om du var min flickvän, att skylla på att man är hög är bara en dålig ursäkt, om man älskar en person så mycket så kan man inte bara kyssa vem som helst, även om han försökte kyssa dig så kunde du bara knuffat undan honom och sagt nej bitch kör hem mig, men det gjorde du inte och fick får ta kastet. Om du har en sådan snäll pojkvän så kanske du har tur och förklarar att allt var ett misstag och det aldrig kommer att ske igen, men det är upp till honom. Lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69: att skylla på att man är hög är bara en dålig ursäkt

hahah är du skev eller? läs min text igen så får du se att jag aldrig skyllt på att jag är hög, jag påpekade däremot att jag inte visste vad jag skulle säga eftersom jag var hög

rogernw: Dock om han var otrogen med sin förra så skulle jag nog fundera om han kanske inte är det med dig också. Tycker det låter lite misstänksamt.

vill nästan att han ska va otrogen mot mig så jag inte behöver ha såna skuldkänslor

Razor: Brukar din pojkvän vara förstående med snedsteg eller är han väldigt svartsjuk av sig?

han är inte särskilt svartsjuk av sig, sen är han ganska förstående


   
SvaraCitera