Aviseringar
Rensa alla

Jag har verkligen inga kompisar :/ fan ska jag göra?


Ämnesstartare

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=268392
Skrev jag för några veckor sen. Lite förklaring vad den tråden handlar om: Jag umgicks med 3 st polare, vi blev bästa polare. De blev sura på mig för att jag inte hängde med ut och började ignorera mig. Jag mådde dåligt och funderade på att försöka bli vän med dem igen.

Så har de nu gått några veckor sen jag gjorde tråden. Så vad har hänt? Jag har iallafall inte snackat med dem igen. Jag har börjat umgås med 3st wownördar i klassen.. typ enda personerna som är någolunda normala. Visst, det är kul att umgås med dem lite i skolan men de snackar om wow hela tiden och de bor 2-3 timmar ifrån mig liksom :/ svårt att umgås med dem på helgerna m.m då vi slutar sent och har mtk plugg.

Då jag är osams med mina 3 polare. Klarar inte av att umgås med dem. De har nu börjat festa. De festar med dem jag brukade umgås med. Vi var som sagt en gäng på 10pers som brukade umgås. Nu festar de med mina 3 exvänner. De har inte frågat mig om jag vill hänga med ut. Fick höra att de skulle på fest igen hos X på tåget idag hem då jag hamnade bakom 2 av mina expolare.

Skitkul! Så de festar och har kul medans jag sitter hemma framför datorn. De frågar mig inte ens om jag vill hänga med ut och det är endå polare som jag brukade umgås med mycket...
Samtidigt så vill jag inte vara med dem för att jag inte vill träffa mina 3exvänner : s men jag vill inte sitta hemma varje jävla helg.

Så tack vare att jag blev osams med de 3 så har jag ju nästan förlorat alla polare.. -.-
har ingen att umgås med. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Visst, hitta nya kompisar kan man ju göra. Men hur? Jag är blyg, snackar inte mycket med främmande personer, kan inte börja sporta pga benhinnorproblem..

Känns som att jag måste försöka bli vän med de 3 för att jag ska kunna umgås med polare igen om ni förstår vad jag menar. Allt har förstörts för att vi är osams.

Mår jävligt dåligt då jag inte har nån att umgås med 🙁 att polare bara skiter i en...

Vad ska jag göra?

Hoppas ni fattar problemet annars får jag köra en update och fixa till den senare idag 🙂


   
Citera

fråga om du får vara med igen?

annars får bita i det sura äpplet


   
SvaraCitera

Det borde finnas nån slags vänsökarsajt där man kan söka upp folk efter kriterier. Typ "gillar att festa, är trogen, gillar mjöd" och så finns det tre personer på listan som stämmer in på detta, varav en bor i närheten av dig (Dold text: Jerka, 43).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruze:

De har inte frågat mig om jag vill hänga med ut.

ex-vänner

Tilda1988:

fråga om du får vara med igen?

nej, du ska inte behöva fråga. dom ska fråga.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera