Aviseringar
Rensa alla

jag harproblem


Ämnesstartare

ennie:

åh
vill bli tafsad på

varför? du märker det ändå inte ju[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

varför? du märker det ändå inte ju[confused]

jo om du säger till före och håller fram en slang med speglar i mot mina ögon som går till där dina händer och mitt fläsk är så att jag ser det. har flera lager fettvalkar som viker sig upp över ansiktet så jag ser vanligtvis inget. kinderna och pannan håller på att växa ihop tror jag, det är bara ett litet hål att se ut igenom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jo om du säger till före och håller fram en slang med speglar i mot mina ögon som går till där dina händer och mitt fläsk är så att jag ser det. har flera lager fettvalkar som viker sig upp över ansiktet så jag ser vanligtvis inget. kinderna och pannan håller på att växa ihop tror jag, det är bara ett litet hål att se ut igenom.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

hör

trodde du skulle gilla det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

trodde du skulle gilla det

ser jag inte glad ut?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jo om du säger till före och håller fram en slang med speglar i mot mina ögon som går till där dina händer och mitt fläsk är så att jag ser det. har flera lager fettvalkar som viker sig upp över ansiktet så jag ser vanligtvis inget. kinderna och pannan håller på att växa ihop tror jag, det är bara ett litet hål att se ut igenom.

sluta äta burgare!!


   
SvaraCitera

För mig så låter det som att du inte har nå problem alls för du bryr dig inte alls ifall du skulle ha problem [crazy]

Men hur som helst så är jag nästan likadan, jag bryr mig inte så värst mycket om saker osv. Men jag vet vad problemet är.. Mitt problem är att jag knappt har någonting att göra, Jag håller inte på med någon aktivitet eller något speciellt så man sitter mest hemma många gånger och degar

Skulle jag skaffa mig en hobby/sport att sysselsätta mig med så skulle hela mitt liv vända på sig för att jag skulle få hålla på med det jag gillar, Men jag får aldrig orken för jag bryr mig inte [tired]

Man måste hålla sig fysiskt aktiv på något sätt för att orka göra saker och bry sig, Sitter man hemma i flera månader för sig själv eller något sånt så blir man inställd på att ingenting spelar roll längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olycklig:

För mig så låter det som att du inte har nå problem alls för du bryr dig inte alls ifall du skulle ha problem [crazy]

jo det har jag, bara inte just nu


   
SvaraCitera